پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

دوشنبه, 03 مهر 1402

تعميرات اساسي يك دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز (شماره مناقصه  87100015)

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

تجديد مناقصه تعميرات اساسي يك دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تبريز

(شماره مناقصه: 87100015)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53154988)

شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002092036000022

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تعميرات اساسي يك دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز (شماره مناقصه  87100015) به مدت 12 ماه تقويمي بصورت عمومي يك  مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

2 ـ مبلغ برآورد اوليه:  مبلغ برآورد کارفرما  17/000/000/000 ريال + 1/540/000  يورو می باشد. 

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  200/227/695/21 ريال (بيست و يك ميليارد و ششصد و نود و پنج ميليون و دويست و بيست و هفت هزار و دويست ريال) مطابق بند "الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

تبصره: مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه  مورخ 03/07/1402 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي صلاحيت معتبر پيمانكاري  پايه پنج  نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه  به همراه گواهي صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- بديهي است شركت انتقال گاز ايران پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي:  روز چهارشنبه  مورخ 12/07/1402 ساعت 16:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه  مورخ 26/7/1402 ساعت 14:00

8- زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد بخش اجرا و 20 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و يا 31444191-041 فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 - اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   

دفتر ثبت نام: 88969737   و 85193768

 

                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/7/3

دوشنبه, 27 شهریور 1402

خريد تجهيزات، نصب، اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي

(شماره مناقصه: 87120004)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53154723)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000043)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد تجهيزات،نصب،اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه، به صورت عمومي دو مرحله اي با ارزيابي فني- بازرگاني به مدت 12 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 500 105 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 275 5   ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (تا ساعت 10 روز شنبه مورخ 22/07/1402) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415  دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي فني-بازرگاني و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:

5-1- مناقصه گران موظفند در مرحله اول مستندات برگزاري مناقصه (شامل: صفحه اول دفترچه مناقصه،برگ پيشنهاد قيمت،دستورالعمل حل اختلاف قراردادي، دستورالعمل HSE پيمانكاران و دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب) را از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دريافت نمايند.

5-2- در مرحله دوم مناقصه­گران حائز شرايط داراي مدارك اشاره شده در بند 5-3  با مراجعه به آدرس اشاره شده در بند 6-1 نسبت به دريافت ساير اسناد مناقصه شامل: دفترچه مناقصه، ريز برآورد مناقصه،اسناد فني مناقصه و معيارهاي ارزيابي فني – بازرگاني و دفترچه طراحي اقدام نمايند.

لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ 27/06/1402 مي­باشد.

5-3- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي مجوز فعاليت معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت (شركت هاي كه در فهرست بلند سازمان حراست وزارت نفت قرار دارند)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي فني-بازرگاني با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در پاكت "ب" قرار دهند.

5-4- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دانلود و دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز سه شنبه مورخ 04/07/1402 ساعت 16:00

6-1-محل دريافت اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه ­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ طبقه اول- اتاق 202/1

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روزشنبه مورخ 22/07/1402 ساعت 10:00

7-1ـ محل عودت و تحويل اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريزـ آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم- دفتر كميسيون مناقصات

7-2- زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط از طريق دعوت نامه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

*- بديهي است پاكات قيمت بارگذاري شده در سامانه ستاد مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه بدست آورده باشند و مناقصه گران موظفند برگ پيشنهاد قيمت (كلي + ريز برآورد قيمت) را در سامانه ستاد بارگذاري نمايند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

**-لازم به ذكر است حداقل امتياز فني برابر 60 و با ضريب تاثير 0/35 مي باشد.

8- پيش پرداخت: معادل 25 درصد مبلغ پيمان .

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 -021  و  85193768-021

 

                                                                        روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/6/27

دوشنبه, 20 شهریور 1402

خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141)

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110054)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153752)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2002091592000040)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141) بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 750 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 20/06/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 29/06/1402 ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهار شنبه مورخ 19/07/1402 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 23/07/1402 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                  روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/6/20

دوشنبه, 20 شهریور 1402

خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095)

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120048)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153753)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000041)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095) به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت پنج ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 738 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 20/06/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 29/06/1402 ساعت 16

5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 15/07/1402 ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/6/20

دوشنبه, 13 شهریور 1402

خريد نوار زيري سه لايه خود ممزوج با تحمل دمائي حداقل 70 درجه سانتي گراد به همراه نوار رويي و پرايمر مربوطه

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153755)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000038)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد نوار زيري سه لايه خود ممزوج با تحمل دمائي حداقل 70 درجه سانتي گراد به همراه نوار رويي و پرايمر مربوطه به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت پنج ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 980 167 1 یالمطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 13/06/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 ساعت 16

5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/07/1402 ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                          روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/6/13

دوشنبه, 13 شهریور 1402

خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120044)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153754)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000037)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP  به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت هشت ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 731 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد  تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 13/06/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 ساعت 16

5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/07/1402ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                  روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/6/13

صفحه7 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت