چاپ این صفحه

بالغ بر 700 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه در منطقه 8 عمليات به ثبت رسيد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از ثبت بيش از 734 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه پرسنل در سه ماهه نخست سالجاري در اين منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، ثبت اين مقدار ساعت کار بدون حادثه را برای منطقه بسیار با ارزش دانست و گفت: اين منطقه در اجرا و استمرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست  تلاش مضاعفی داشته و همواره سعی بر آن دارد با نگاه فرآيند محور، اهتمام به الزامات ايمني و ارائه آموزشهاي هدفمند این مهم را گسترش دهد.

خدائي افزود: از اين ميزان ساعت كاركرد بدون حادثه، 387090  نفر ساعت كاركرد به نيروهاي رسمي و قراردادي و 347760  نفر ساعت به نيروهاي پيمانكاري اختصاص يافته است.

وي، رعايت اصول ايمني، بهداشت و سلامت را از اولويت هاي اصلي اين منطقه برشمرد و افزود: منطقه 8 با عنايت به اهميت و حساسيت اين موضوع توانسته است در انجام تمامي پروژه ها، امورات بهداشت، ايمني و محيط زيست و پدافند غيرعامل را دخيل نموده و با برگزاري دوره هاي آموزشي متناسب، توجه و تاكيد ويژه اي به توانمند سازي، تمركز و هوشياري پرسنل دارد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: حفظ محيط زيست و تلاش در جهت رفع آلاينده ها جزو خط مشي مديريتي، تعهدات كاري و اخلاقي سازمانها بوده و در اين منطقه عملياتي نيز از اولويت ها و مسئوليت هاي اجتماعي بشمار مي رود.

وي تاكيد نمود: تمامي پسماندهاي موجود در اين منطقه شناسايي شده و طبق دستورالعمل اجرايي با روشهاي؛ فروش و ارسال به مراكز بازيافت (جهت پسماندهايي مانند روغن سوخته، كاغذ، ضايعات فلزي و ...)، نگهداري موقت (انواع پسماندهاي ويژه مانند باطريهاي فرسوده، لامپ فلورسنت، گسكت هاي آزبستي و ...) و دفع (پسماندهايي مانند مواد مايع حاصل از پيگراني) انجام و كليه پسماندهاي عادي نيز به صورت مستقيم يا از طريق پيمانكار به مراكز مجاز شهرداري تحويل داده مي شود.

خدائي اجراي 10 مورد مانور از نوع A، B و C، برگزاري دوره هاي آموزشي واكنش در شرايط اضطراري در اكثر تاسيسات و مراكز بهره برداري، سمپاشي محوطه ها و ساختمانها، برپايي جلسات هماهنگي و همچنين بازديدهاي دوره اي از مراكز و تأسيسات را از جمله بر نامه هاي درون سازماني در طول سه ماهه نخست سالجاري اين منطقه نام برد.

561 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1002