چاپ این صفحه

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران: صداقت و ساده زيستي کلید موفقيت در مديريت است

مهدي جمشيدي دانا، وجود نیروهای صادق در صنعت عظيم نفت و گاز را مایه افتخار و صداقت و ساده زيستي را كليد موفقيت مديريت دانست. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، مدير عامل شركت انتقال گاز در مراسم توديع و بازنشستگي يداله بايبوردي، مدير اسبق منطقه 8، از بازنشستگان بعنوان گنجينه هاي با ارزش اين صنعت عظيم ياد كرد و گفت: تجربه همپاي علم و دانش مي تواند كارائي و بهره وري را در سازمان افزايش دهد، لذا برماست كه سعي كنيم نهايت اندوخته را از تجارب اين عزيزان كسب و در توسعه و تعالی سازمان بکار گیریم.

جمشيدي دانا، بالندگی صنعت گاز را مرهون تلاش و همت اين عزيزان دانست و افزود: جايگاه افراد بازنشسته در صنعت عظیم نفت و گاز بسيار بالا بوده و اين عزيزان صاحبان اصلي اين صنعت هستند چرا كه بهترين دوران عمر خود را براي اعتلاي صنعت وتعالی كشور عزیزمان صرف نموده اند.

وي در ادامه سخنان خود، نیروی انسانی کارآمد را اصلی‌ترین گزینه، موفقيت یک سازمان دانست و اظهار داشت: وظیفه داریم با شایسته سالاری و جانشین پروری نیروی انسانی شاخص و کلیدی را شناسایی و در جهت ارتقای سازمانی گام برداریم.

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران ادامه داد: آن‌چه اين صنعت عظيم را از ساير سازمانها و ارگانها متمایز ساخته است، مدیران و کارکنان کارآمد اين مجموعه است که در فضای اعتماد و همدلی فعاليت داشته و در جهت ارتقاء سازمان تلاش مي كنند.

وی افزود: آقاي بايبوردي امانتدار بسيار خوب و اسطوره اين صنعت عظيم هستند كه با صداقت، ساده زيستي و مديريت صحيح خود توانست در طول تصدي خدمت خود، سازمان را به سمت تعالي پيش برده و اعتبار بسيار والايي براي اين صنعت عظيم كسب نمايند.

در اين مراسم، فيروز خدائي مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز طي سخناني، ضمن تقدير از تلاشهاي چندين ساله يداله بايبوردي گفت: تقدیر از تلاشها و كوششهای صادقانه بازنشستگان و تكریم و پاسداشت خدمات آنها از مهمترین وظایف انساني بوده چرا كه دستاوردها و موفقيت هاي بدست آمده حاصل زحمات و تلاشهاي اين عزيزان است.

خدائي افزود: بايبوردي در طول دوران خدمت خود در منطقه با تجميع تجربه و تخصص، استفاده بهينه از زمان و امكانات موجود همواره با جديت و برنامه ريزي بسيار منظم در جهت توسعه و تعالي اهداف سازماني گام برداشته است.

وي ادامه داد: تنها چيزي كه بسيار قاطع در مورد شما عزيزان پيشكسوت مي توان بيان كرد اين است كه تلاشي كه شما عزيزان در طول دوران خدمت خود انجام داده ايد بسيار ستودني است و اين تجربه گران سنگ را شما به ساير همكاران انتقال  داده ايد كه اين خود از اهميت بسزايي برخوردار است .

همچنين در اين جلسه، يدالله بايبوردي ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع صميمي تلاشگران منطقه 8 عمليات انتقال گاز گفت: برايم باعث افتخار است که در طول خدمت خود با همكاراني در ارتباط بودم كه استاد بودند و مسئوليت هاي خود را به نحو احسن انجام مي دادند.

بايبوردي همكاري هاي صميمانه پرسنل را يكي از عوامل پيشرفت و موفقيت هاي خود و سازمان دانست و افزود: منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران، يك منطقه سرآمد بوده و اميدوارم اين سرآمدي روز به روز با همكاري و همياري تمامي پرسنل تقويت شود.

در پایان اين مراسم، به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات وتلاشهای چندين ساله مدير اسبق منطقه 8 عمليات انتقال گاز، قدردانی بعمل آمد.

938 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 664