چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: توسعه پایدار مرهون تعامل همگانی است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در جمع بانوان شاغل در منطقه، ضمن تبريك ميلاد دخت نبي مكرم اسلام، توسعه پایدار سازمان را مرهون تعامل و مشاركت تمامي اجزاي سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين مراسم فيروز خدائي، مدير منطقه، سجاياي اخلاقي حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترين و والاترين ارزشهاي اسلامي و اخلاقي توصيف كرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) از بزرگترين سرمايه هاي معنوي مسلمانان بوده و با توجه به وجود كمالات الهي و معنوي، برترين سرمشق و بهترين اسوه رستگاري انسانها به شمار مي رود. 

خدائي ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري، نقش زنان را در استحكام خانواده مورد ستايش قرار داد و افزود: با جاري نمودن طريقه و سيره زندگاني آن حضرت در فعاليت ها، شاهد رشد و پويايي هر چه بهتر نقش و جايگاه رفيع زن در جامعه اسلامي خواهيم بود. 

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن تشكر از تلاشهاي بي شائبه تمامي كاركنان اظهار داشت: موفقيت هاي اين منطقه حاصل تلاشهاي شبانه روزي خواهران و برادران شاغل در اين منطقه بوده و نقش بانوان نيز در اين موفقيت ها انکار ناپذير است؛ اميدوارم با تداوم تلاش و پشتكاري كاركنان شاهد رشد و تعالي سازمان در عرصه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي باشيم.

همچنين در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدي از روحانيون منطقه، سخناني چند در مدح فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) ايراد نموده و به برشمردن نعمتهاي الهي به زنان پرداخت . 

وي افزود: زنان و دختران ايران اسلامي با تمسك به قرآن و پيروي از دستورات ديني و الگو گرفتن از سيره عملي بزرگ بانوي اسلام از دستبرد منافقان، خود را در امان نگه دارند. 

گفتني است در پايان از تلاشهاي ارزنده بانوان شاغل در منطقه، تجليل بعمل آمد

779 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 671