چاپ این صفحه

مشاركت، بستر ترقي و توسعه پايدار در سازمان است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز مشاركت كاركنان در سيستم پيشنهادات را بستر ترقي و توسعه پايدار در سازمان دانست. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه در جمع دبير و اعضاي نظام مشاركت كاركنان با اعلام اين مطلب گفت: شوراي همياري نظام مشاركت در راستاي بهبود مستمر و ايجاد زمينه مناسب جهت همفكري همواره سعي بر آن دارد تا با ترغيب و ايجاد انگيزه مضاعف، قابليتهاي بالقوه كاركنان را به بالفعل تبديل نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر برگزاري جلسات نظام مشاركت تاكيد كرد و افزود: بي شك ارج نهادن به آرا و نظر نيروي انساني بعنوان سرمايه اصلي سازمان، رشد تفكر گروهي، تحقق خلاقيت و نو آوري و ارتقاء بهره وري سازماني را فراهم مي نمايد.

وي ايجاد فرهنگ مشاركت جويي و نهادينه سازي اين فرهنگ در ميان عموم كارمندان را ضروري دانست و ادامه داد: در نظام پيشنهادات اگر بازخوردي در جهت اجراي پيشنهادات نباشد با ريزش پيشنهادات همكاران مواجه خواهيم بود، لذا نياز است به پيشنهادات همكاران اهميت بخشيد.

خدائي ابراز اميدواري كرد: در سايه همكاريها و تعاملات هر دو جانبه و ايجاد حس مودت بين كاركنان و تشويق مشاركت هاي گروهي، مي توان درجهت نهادينه سازي فرهنگ پيشنهاد دهي و نظام مشاركت كاركنان گامهاي اساسي برداشت و حاكميت پيشنهاد دهي و پيشنهادپذيري را در سازمان گسترش داد.

پايان اين نشست با ارائه گزارش كلي نظام مشاركت كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز همراه بود.

679 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 674