چاپ این صفحه

باحضور وزیر نفت: گواهینامه صلاحیت حرفه‌ایHSE در ویترین شركت انتقال گاز ایران قرار گرفت

در مراسم گواهینامه اعطای صلاحیت حرفه ای که با حضور بیژن زنگنه، در سالن شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد، شرکت انتقال گاز ایران در سکوی دارندگان صلاحیت حرفه ای HSE قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، وزیر نفت در جمع حاضرین و مدیران ارشد صنعت نفت، با تاکید بر اینکه توسعه، محصول انسان‌های توسعه یافته است، نقش مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت را در پرورش مدیران توسعه یافته حائز اهمیت خواند و گفت: این مرکز همواره باید کاملا حرفه ای و غیرسیاسی باشد تا نقش اصلی خود را ایفا نماید.

وی با بیان اینکه توسعه یک مفهوم جامعی است که مسائل اخلاقی، معنوی و مادی را در بر می گیرد، اخلاق حرفه‌ای را جزء لاینفک یک زندگی توسعه یافته خواند و ادامه داد: در هر جایی که پیشرفت کردیم، انسان‌های توسعه یافته ای حضور داشته اند.

وزیر نفت با بیان اینکه در گذشته انتصاب افراد بر حسب مدرک تحصیلی و سابقه بوده است، اظهار داشت: از سال 1394 با ایجاد مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، بر آن هستیم تا نگاه حرفه ای در سیستم حاکم و ارزیابی توانمندی، مهارت، دانش و شایستگی افراد لحاظ شود.

در ادامه این مراسم، نفرات منتخب که دوره‌های تعریف‌شده را در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، در چهار گروه مدیران پروژه، رؤسا و سرپرستان ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE))، مدیران عمومی و اعضای کمیسیون‌های مناقصات و کمیته‌های فنی - بازرگانی، معرفی و گواهینامه‌های صلاحیت حرفه‌ای خود را دریافت نمودند.

بر این اساس، از بین 345 شرکت کننده تنها ۲۵نفر حائز گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای رؤسا و سرپرستان ایمنی، بهداشت و محیط زیست صنعت نفت شدند که شرکت انتقال گاز ایران با 4 منتخب، شهرام سروری(شرکت انتقال گاز ایران) سامان صفائی (منطقه 4) وحیدعباسیان(منطقه 4) و عزیزاله جمشیدی (منطقه 9) پیشتازی صلاحیت حرفه ای در بین شرکت‌های تابعه وزارت نفت را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است در این مراسم، ۱۶ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای مدیران عمومی، ۲۸ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای مدیران پروژه (هفت گواهینامه برای دوره سوم و ۲۱ گواهینامه برای دوره چهارم) و ۱۸ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای اعضای کمیسیون‌های مناقصات و کمیته‌های فنی - بازرگانی از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت صادر شده است که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در این مراسم تنها ۲۲ نفر به نمایندگی از مجموع منتخبان، گواهینامه‌های صلاحیت حرفه‌ای خود را دریافت کردند و  شهرام سروری بموجب کسب بالاترین رتبه و امتیاز بعنوان نماینده منتخبین HSE وزارت نفت، لوح خود را از مقام عالی وزارت دریافت نمود.

693 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 676