چاپ این صفحه

در جلسه هیات رئیسه منطقه 8 عملیات تاکید شد؛ اهتمام جدي به مدیریت پیمانها و نظارت کیفی فعالیتها

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، به مدیریت پیمانها و نظارت براجراي كيفي فعاليتها در انجام پروژه هاي پيماني منطقه تاكيد نمود. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، ضمن اشاره به اجراي كيفي فعاليتها و مدیریت پیمانها گفت: تعامل و همكاري با پيمانكاران و فعال نمودن آنها در اجراي پروژه ها، زمينه را براي بهبود مستمر و نتيجه كيفي فراهم مي نمايد.

خدائي افزود: با توجه به موقعيت استراتژي منطقه ضرورت دارد در انجام پروژه ها نهايت دقت نظر را به كار بست و با فعال نمودن پيمانكاران در انجام فعاليت ها و توجه به روند فعاليت كارگران، می توان بر مشكلات احتمالي غلبه نمود تا حق و حقوق كارگران نيز پايمال نگردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهارداشت: ايجاد بسترهاي لازم جهت انجام فعاليتهاي اداري، بررسي و شناسايي پيمانكاران، آگاهي از امكانات موجود و شرايط بازار و همچنين ارزيابي صحيح برآورد ريالي و زماني پيمان، دستيابي به اهداف را روان تر و مطمئن تر خواهد ساخت.

وي در ادامه، به اهميت و نقش آموزش نيروي انساني تاكيد كرد و بيان نمود: مهمترین عامل رشد، توسعه و بهره وري در سازمانها نیروی انسانی است ، لذا با اهمیت دادن به آموزش، ضمن صرفه جويي در هزينه ها و صيانت از سرمايه ها، افزايش بهره وري را شاهد خواهيم بود.

خدائي، پس از استماع گزارشهاي ارائه شده مسئولين منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار اميدواري كرد و ادامه داد: با تدابيري كه در اين جلسه اتخاذ مي گردد شاهد تغييرات مثبت و ايجاد سرعت در روند اجرايي پروژه ها و رفع سريع چالشها باشيم.

گفتني است در اين جلسه ضمن بررسي اقدامات صورت جلسه قبلي، محورهاي ذيل نيز مورد بحث و تبادل نظر حاضرين قرار گرفت: - بررسي موارد و اشكالات اعلامي در سندرسي و حسابداري پيمانها، نقل و انتقال اموال و رعايت صرفه جويي - بررسي توسعه كانالهاي ارتباطي با ذينفعان - بازنگري ارتباطات بريدي مابين همكاران.

740 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 680