چاپ این صفحه

در راستای مسئولیت های اجتماعی، مسیر بخشی از خط 8 اینچ اهر/ ورزقان تغییر یافت

با اتمام عمليات تغيير مسير بخشي از خط 8 اينچ اهر/ ورزقان، تزريق گاز و بهره برداري از خط مذكور آغاز و مجددا در چرخه انتقال گاز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين خبر گفت: در راستاي ايمن سازي و كاهش خطرات احتمالي ناشي از توسعه شهرها و روستاها و همچنين افزايش ضريب پايداري انتقال گاز، تغيير مسير بخشي خط لوله 8 اينچ اهر/ ورزقان در محدوده روستاي گونجيك بطول 1600 متر با مديريت و كنترل فشار و تخليه گاز به اتمسفر با موفقيت انجام و مشكلات حريم و توسعه روستا كه حدود 117 واحد مسكوني كه در داخل حريم 50 متري واقع شده بود رفع گرديد.

خدائي افزود: همچنين در ادامه عمليات فوق، پرسنل تلاشگر و متعهد اين منطقه موفق شدند تعمير ولو انشعاب برميس را كه نياز به قطعي گاز داشت، در اسرع وقت همزمان با عمليات فوق مرتفع نموده و پس از حصول اطمينان از ضريب ايمني، مجددا در مدار سرويس قرار گرفت.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اين عمليات در جهت پايداري انتقال گاز به شهرهاي حومه، نيروگاه و شهرك صنعتي انجام شده و سعي بر آن داشتيم با حذف عوامل ناايمن و كاهش ريسك، ضريب پايداري و اطمينان انتقال گاز در فصول سرد سال افزايش يافته و تقويت گردد.

وی يادآور شد: با توجه به تعهدات شركت ملي گاز ايران در تامين مصارف گاز خانگي، صنايع تجاري و نيروگاه ها، ضرورت دارد همكاران اين منطقه همواره با انجام بازرسي هاي دوره اي و به کار گيري فن آوري هاي نوين در تامين سلامت شبکه انتقال گاز کشور و حفظ ايمني كوشا باشند.

542 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 791