چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: مسئوليت پذيري، كارائي و اثربخشي را دو چندان مي كند

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ديدار مجازي با كاركنان تاسيسات تقويت فشار گاز مرند، بر مسئوليت پذيري كاركنان تاكيد كرد

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين مطلب گفت: مسئوليت پذيري كاركنان بهره وري را عينيت بخشيده و كارائي و اثربخشي را در سازمان دو چندان مي كند.

خدائي افزود: سرمايه انساني هر سازمان مهمترين و ارزشمند ترين سرمايه آن سازمان بشمار مي رود لذا بايستي اين سرمايه گرانبها ضمن مشاركت در تصميم گيريهاي سازماني، نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را با آرامش خاطر و بدون هيچ گونه واهمه اي بيان نمايند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: تبادل نظر، ديدگاهها و همكاريهاي تك تك پرسنل، هم افزايي سازمان را به همراه داشته از اين رو با تلاش، همفكري و هم انديشي مي توان همسو با اهداف سازماني كوشا بوده و به سر منزل مقصود رسيد.

وي بر تلاش براي پايداري انتقال بهينه گاز در فصل سرما تاكيد كرد و تصريح نمود: پيش بيني ما براي گذر از فصل سرما، شناسايي مشكلات و محدوديت هاي احتمالي و ارائه راهكارهايي براي رفع محدوديت ها و استفاده از تجربيات سالهاي گذشته بوده كه از اين طريق مي توانيم هماهنگي هاي بهتري جهت انتقال مستمر، ايمن و پايدار گاز طبيعي در مناطق تحت پوشش داشته باشيم.

خدائي بر تداوم دوره هاي آموزشي براي كاركنان تاكيد كرد و ادامه داد: با توجه به اينكه در حال حاضر دوره هاي آموزشي بصورت مجازي برگزار مي گردد بايستي نفرات آموزش ديده براي حضور در دوره نفر جايگزين داشته باشند تا با خيال راحت و ذهن باز از اين آموزشها بهره ببرند چرا كه برگزاري دوره هاي آموزشي كارائي و اثربخشي بيشتري را در سازمان بهمراه خواهد داشت.

وي، در پايان از تلاشهاي كاركنان در انجام وظايف و همكاري در پيشبرد اهداف سازمان و حس مسئوليت پذيري تقدير و تشكر نمود و بيان داشت: اميدوارم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

567 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 799