چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با رییس و کارشناسان هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران: هسته گزینش نقش تعیین کننده ای در سلامت اداری سازمان دارد

من همیشه بر این اعتقادم که در یک سازمان موفق و پیشرفته، کارها باید به صورت تیمی و گروهی انجام شود تا نتیجه‌ای بهتر عاید ما شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در نشست با رئیس و کارشناسان هسته گزینش این شرکت، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: مدیران در سازمان بیشتر نقش هماهنگ‌کننده را دارند و این بدنه سازمان است که کار اصلی را انجام می‌دهد و در موفقیت سازمان تعیین‌کننده و این، همان کار گروهی پیشرفته در یک شرکت یا سازمان است.

وی با بیان این که شما نهادی بسیار مهم با پیشینه‌ای بسیارخوب و افتخارآفرین هستید، ادامه داد: یکی از سنگرهای نظام، هسته گزینش است که سلامت اداری سازمان را تضمین می‌کند.

چگنی افزود: این امر از آن روست که این واحد به دنبال سلامت اداری و مبارزه با فساد است، بنابراین سلامت افراد منتخب آن‌ها، بسیار مهم خواهد بود؛ چراکه می‌تواند به سلامت سازمان لطمه بزند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان، با تأکید مجدد بر اهمیت این جایگاه بواسطه ارتباط آن با قضاوت، اظهار داشت: گزینش در جامعه ما، مفهومی بر اساس ارزش‌های حاکمیتی دارد، پس در این جایگاه، مسلماً اخلاق حرف اول را می‌زند.

486 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 814