چاپ این صفحه

با افت شديد دما در شمال و شمالغرب كشور، کارکنان منطقه 8 عملیات با آمادگی کامل به سراغ زمستان می روند

با بارش اولين برف پاييزي و كاهش غير منتظره هوا در برخي از مناطق شمال و شمالغرب كشور، كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اشاره به شرايط نامساعد جوي و برودت غيرمنتظره هوا در استانهاي سردسير كشور، گفت: كاركنان اين منطقه، همچنان با آماده باش كامل در تلاش هستند با ارائه خدمات مطلوب و انتقال بهينه گاز به مصرف كنندگان، زمستان امسال را نيز با سربلندي سپري نمايند.

خدائي افزود: امسال نیز کارکنان خدوم اين منطقه عملياتي با وجود شرایط خاص از جمله شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی، تمامی تعمیرات اساسی در زمینه‌های خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز را انجام داده اند تا خللی در فرآیند انتقال گاز به مناطق تحت پوشش در فصل سرد سال به وجود نیاید.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اهميت بخشي به ضريب ايمني بالاي انتقال گاز در منطقه شمالغرب كشور، اظهار داشت: با اقدامات انجام يافته شرايط براي انتقال پايدار گاز طبيعي و جلوگيري از افت فشار در ماههاي سرد سال در منطقه فراهم گرديده و تاسيسات و مراكز بهره برداري خطوط لوله اين منطقه جهت تامين گاز مورد نياز همه بخشهاي مصرف، با ضريب اطمينان بالا بر روي مدار قرار دارند.

وي تصريح نمود: طبق پيش بيني هاي سازمان هواشناسي و كاهش هواي اغلب شهرهاي تحت پوشش اين منطقه، طبيعتا مصرف گاز طبيعي نيز همچنان سير صعودي پيدا كرده است كه اميدواريم هموطنان عزيز با مصرف بهينه اين انرژي پاك و رعايت اصول صرفه جويي، ما را در تداوم انتقال گاز ياري نمايند.

545 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 823