چاپ این صفحه

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز: تعامل با تولید‌کنندگان توانمند ایرانی زمینه‌ساز جهش تولید است

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز در آیین گشایش نهمين نمایشگاه نوآوری و فناوری های پیشرفته ربع رشیدی، تعامل با تولید‌کنندگان توانمند ایرانی را زمینه‌ساز جهش تولید دانست.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8، در حاشیه افتتاحیه نهمين نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: اين منطقه به نمايندگي از شركت انتقال گاز ايران با برپايي غرفه و با استفاده حداكثري از فضاي اختصاص يافته، زمينه را فراهم خواهد نمود تا توانمندیها و دستاوردهای خودکفایی، نیازها و اولویت های پژوهشی خود را به پژوهشگران و تولیدکنندگان صنایع نفت و گاز بومی عرضه نمایند.

خدائي افزود: امروزه چرخش چرخ هاي اقتصادي به برکت فناوری بوده و برپايي اين نمايشگاه فرصت مغتنمی است برای شرکت های دانش بنیان، سازندگان تجهیزات صنعت نفت و گاز، صاحبان ایده و پژوهشگران که با ارائه ایده و نوآوری های خود از یک سو و بهره مندی از فرصت کسب و کار از سوی دیگر، بتوانند در رفع نیازمندیهای فنی و تخصصی صنایع کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: خوشبختانه صنعت گران شركت انتقال گاز ايران با اتكا به دانش، تخصص و تجربه توانسته اند به خودكفائي هاي قابل توجهي دست يافته و در بخش تعميرات نيز با مشاركت بخش خصوصي و حمايت از صنعتگران داخلي، پايداري انتقال گاز را تضمين نمايند.

وي تاكيد كرد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه را تكميل زنجيره تامين در اين صنعت عظيم و معرفي شركت هاي داخلي و متخصصان سازنده بوده که این امر از عوامل بسیار مهم اقتصاد مقاومتی و زمینه‌ساز جهش تولید و همچنين سرمايه گذاري براي آينده است.

خدايي ادامه داد: پرسنل اين منطقه عملياتي با حضور فعال و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در اين نمايشگاه همانند سالهاي قبل، آخرين دستاوردهاي تخصصي و فن آورانه خود را بمنظور بومي سازي و دستيابي به خودكفايي كامل در معرض ديد عموم بويژه شركت هاي دانش بنيان، سازندگان تجهيزات نفت و گاز و صنعتگران قرار دادند.

شايان ذكر است نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در پنج بخش ایده‌های فناورانه، شتاب‌دهی و جذب سرمایه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی‌های فناورانه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی از اقتصاد دانش‌بنیان، در 21 حوزه تخصصی و هم زمان با 60 رویداد فناورانه برپا گردید.

558 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 843