چاپ این صفحه

فصل جدید همکاریهای فرمانداری تبریز با منطقه 8 عملیات انتقال گاز

همكاريهاي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران با فرمانداريها و سازمانهاي اجرايي استانهاي تحت پوشش، در رابطه با صيانت از سرمايه هاي ملي افزايش مي يابد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، با اعلام اين مطلب گفت: تعامل و همكاري هاي تنگاتنگ و همچنين همفكري و همسويي با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي سازمانهاي اجرايي هر استان، زمينه رشد و شكوفايي هر چه بيشتر و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان را تقويت مي نمايد.

خدائي افزود: رعايت حريم ايمني خطوط و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، به منزله صيانت از سرمايه هاي ملي بوده و ضمن پايداري انتقال گاز، حضور به موقع و سريع نيروهاي عملياتي را در مسيرهاي خطوط انتقال گاز هموار مي سازد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن بيان موقعيت اقليمي و استراتژيكي منطقه و نقش تعيين كننده انرژي پاك در تامين گاز خانگي، صنايع، نيروگاهها و همچنين ايجاد تعامل اقتصادي و سياسي بين كشورها، همكاري سازمانها، نهادها و ارگانهاي استان را درحفظ حريم و پايداري انتقال گاز ضروري دانست.

در ادامه اين نشست، بهروز مهدوي، فرماندار تبریز، نقش این مدیریت در تأمین پایدار انتقال گاز را بسیار تعیین‌کننده خواند و گفت: نقش حیاتی و کلیدی اين منطقه عملياتي بسيار حساس است و انتظار می‌رود که با درایت، تجربه، تخصص و برنامه‌ریزی، بتوانید پایداری انتقال ايمن و بهينه گاز به سراسر کشور را تضمین کنید.

فرماندار تبریز افزود: در عصر كنوني كه افزايش آلاينده ها و خطرات زيست محيطي بزرگترين تهديد براي جامعه انساني بشمار مي رود، هيچ محدوديتي براي تحقيق و پژوهش در رابطه با كاهش عوامل تهديد كننده محيط زيست وجود ندارد لذا نياز است اين منطقه عملياتي در كاهش آلودگي هوا نهايت همكاري را با ساير نهادها داشته باشند.

وی اظهار داشت: ایران بزرگترین ذخایر گازی را دارد و مردم کشورمان از این نعمت پاک بهره مند هستند و امیدوارم با تلاش شما عزیزان و مصرف بهینه هموطنان، زمستان امسال هیچ مشکلی از بابت افت و قطعی گاز نداشته باشیم.

مهدوي ضمن تشكر از همت و فداكاري هاي كاركنان شركت انتقال گاز و علي الخصوص منطقه 8 عمليات، بحث امنيت و ايمني را بسيار مهم تلقي نمود و اظهار داشت: لازم است ليست مناطق حادثه خيز را در اختيار سيستم مانيتورينگ فرمانداري قرار دهند تا در مواقع نياز بدون فوت وقت و در حداقل زمان ممكن رسيدگي شود.

در ادامه اين نشست، فرماندار تبریز از تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز بازديد و از نزديك در جريان فرايند انتقال گاز قرار گرفت.

496 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 858