چاپ این صفحه

بسيج زمينه ساز توسعه و آرامش در جامعه است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در نشست صميمي با فرزندان شاهد و بسيجيان نمونه منطقه، بسيج را زمينه ساز توسعه و آرامش در جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين مطلب گفت: افتخار و سربلندي ملت ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه رشادت و جانفشاني شهدا و جانبازان گرانقدر اين مرز و بوم به دست آمده و اينك شما عزيزان در امتداد همان جهاد و دفاع مقدس در سنگر اقتصاد و صنعت مشغول جهاد، پاسداري، مقاومت، ايثارگري و ايستادگي هستيد.

خدائي افزود: براي عزت و سربلندي ميهن اسلاميمان بايد با تمام توان در همه عرصه هاي سازندگي همت گماشته و دنباله رو اهداف بسيجيان 8 سال دفاع مقدس باشيم چرا كه حضور بسيجيان در عرصه هاي مختلف باعث افتخارآفريني بوده و زمينه ساز توسعه و آرامش در جامعه است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي مستمر امور ايثارگران و فرمانده پايگاه منطقه در پيگيري مسائل مربوط به ايثارگران بويژه فرزندان شهدا، به اولويت استفاده از ظرفيت بالاي فرزندان شاهد در اداره امور و رفع برخي محدوديتها و مقررات محدود شده تاكيد كرد.

در پايان، از فرزندان شهدا و بسيجيان نمونه منطقه با اهداي لوح سپاس تقدير و تشكر بعمل آمد.

474 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 862