چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: مديريت اصولي بحران، لازمه گذر موفق از فصل سرماست

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز مديريت اصولي بحران و ضرورت ايجاد پدافند غير عامل را لازمه گذر موفق از فصل سرما دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، با اشاره بر لزوم آمادگی و فراهم کردن شرایط جهت مقابله با بحران های احتمالی در فصل زمستان گفت: قبل از بروز بحران می‌بایست نسبت به پیش بینی چالش ها، روش های مقابله، فلوچارت‌های تدوین شده و تعیین نفرات مسئول در این زمینه اقدام شود.

خدائي افزود: همانطور که می دانیم ضرورت و اهمیت واکنش سریع و مؤثر در زمان بحران های طبیعی، صنعتی و انسانی، اهمیت وجود کمیته مدیریت بحران را در این زمینه نمایان می کند.

وی افزود: قبل از شروع فصل سرما، كارشناسان اين منطقه عملياتي با تهیه برنامه مدیریتی و ایمن سازی خطوط لوله انتقال گاز و همچنين ايجاد تمهيدات لازم، نقاط آسيب پذير را شناسايي و از طريق روشهاي مطمئن نسبت به رفع آنها اقدام نمودند تا ضمن پايداري جريان انتقال گاز ، از زمستان امسال نيز همانند سالهاي گذشته به سلامت عبور كنيم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تاكيد نمود: نهادینه سازی صرفه جويي و استفاده بهينه از اين انرژي پاك، جزء درسايه عزم، تلاش و همكاريهاي عموم مردم به واقعيت نمي نشيند، بايد اذعان نمود مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی؛ تضمین کننده پایداری جریان انتقال گاز مي باشد.

خدائي ادامه داد: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی و سایر تجهیزات آماده مواجهه با بحران هاي احتمالي فصول سرد سال باشند.

در پايان اين نشست، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز برتسريع در اورهال توربين هاي تاسيسات، لايه روبي و پاكسازي مسير آبراهها وسيلاب اطراف ستاد و تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز، تسريع در رفع ايرادات قطعي ارتباط تاسيسات و مراكز بهره برداري با ويدئو كنفرانس، پشتيبان گيري از سرور با اولويت بندي نسبت به تهيه تجهيزات سخت افزاري و همچنين ارتباطات مخابراتي ايستگاههاي بين راهي و آماده بكار نگهداشتن تلفنهاي ماهواره تاكيد كرد.

538 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 871