چاپ این صفحه

بمنظور افزایش ضریب ایمنی؛ پایش و بازسازي 357 كيلومتر از مسیر خطوط لوله در حوزه منطقه 8 عملیات

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از پایش و بازسازي 357 كيلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز در اين منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 در نشست هم اندیشی مسائل مربوط به مرکز بهره برداری خطوط لوله تبریز با اعلام اين خبر گفت: در راستاي افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از ریسک نشت خطوط لوله، 357 كيلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز، طي مدت سالجاري مورد پایش مداوم و بازسازي مسير قرار گرفته است.

خدائي به 4780 كيلومتر بازديد از مسير خطوط لوله قبل از فصول سرد سال اشاره كرد و افزود: تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه ها،‌ نقش به سزایی داشته و هدف از اجرايي كردن اين عمليات، افزايش پايداري انتقال گاز و جلوگيري از قطعي و افت فشار مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل عملیاتی اظهار داشت: حضور در جمع پرسنل عملیاتی و درک مشکلات و موانع کار آنان، علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان، موجب می گردد چالشها و مشکلات عملیات را بصورت حضوری در مناطق لمس و راهکاری مناسب و مشکل ساز را در دم اتخاذ نماییم.

وی تصریح نمود: شرایط کار پرسنل عملیاتی ایجاب می نماید نفرات شاغل در بخش عملیات با برخورداری از شرابط خاص فیزیکی و گذراندن دوره های آموزشی تخصصی بتوانند در حداقل زمان ممکن نسبت به پایداری شرایط آرمانی اقدام نمایند.

خدائی در ادامه از آمادگی 100 درصدی این منطقه برای عبور بی دغدغه از فصل زمستان خبر داد وتصريح نمود: منطقه 8 عمليات امسال نيز همچون سال هاي گذشته در سايه انجام تعميرات اساسي و اجراي ديگر اقدامات تعميراتي با آمادگي كامل قدم به فصل سرما گذاشته و در تلاش است با تمام توان از ظرفیت‌های موجود، در جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در تأمین گاز پایدار و مستمر گاز طبيعي استفاده نمايد.

507 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 882