چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه:اصل قرار گرفتن در هر جایگاه و مسئولیتی، خدمت بیشتر به مردم است

اصل بر خدمت به مردم در هر جایگاهی است و تغییر و تحول و جابه‌جایی‌ها محلی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه تودیع و معارفه مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی و ريیس امور اجرایی هیأت هشتم بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: هم آقای صدیقی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی و هم آقای علیان‌نژاد، ريیس امور اجرایی هیأت هشتم بدوی، در طول دوران خدمت خود در این سمت، همیشه این مدیریت را پویا و به روز نگاه داشته و تمامی تعهدات و وظایف تکلیف‌شده در این حیطه را به نحو احسن به انجام رسانده‌اند.

وی ادامه داد: همان‌طور که بارها در تمامی جلسات تودیع و معارفه دوستان گفته‌ام، بر این باورم که این جابه‌جایی‌ها دقیقاً مانند دو امدادی است که نفر قبلی وقتی به خط پایان رسید، مشعل را به نفر بعدی می‌دهد تا او هم به نوبه خود، تمام تلاش خود را برای پیروزی و رسیدن به هدف مورد نظر که در این‌جا، از آن به اهداف عالیه سازمان یاد می‌شود، برسد؛ در این صورت، سازمان، پویایی و شادابی خود را حفظ خواهد کرد.

چگنی با بیان این که هر سازمان پویا و دینامیکی به این جابه‌جایی‌ها نیاز دارد، گفت: بعضاً در این تغییر و تحولات است که فکر و ایده‌ای جدید به سازمان تزریق می‌شود؛ ایده‌ای جدید که می‌تواند برای دستیابی به اهداف سازمان بسیار مؤثر باشد، ضمن آن که دوستان باتجربه نیز، در دیگر جایگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در ادامه، با تبریک به سیروس امیری، سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی برای وی در رسیدن به اهداف و ادامه کار، آرزوی موفقیت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص هیأت رسیدگی به حل اختلافات، از آقای علیان‌نژاد بابت انجام صحیح وظایف محوله طی این مدت، سپاسگزاری کرده و با تبریک به غلامعباس رمضانی‌پور، به‌عنوان رئیس امور اجرایی هیأت هشتم بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت، گفت: جایی که انسان قضاوت می‌کند، مرز بین بهشت و جهنم است، پس باید بسیار با احتیاط گام برداشت تا شأن و آبروی کارمندان بطور کامل حفظ شود.

در پایان آقایان صدیقی و علیان‌نژاد گزارشی از فعالیت‌های خود و آقایان امیری و رمضانی‌پور اهداف و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

589 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 939