چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: غفلت از امنيت سايبري، آسيب هاي سيستمي را بدنبال دارد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در اولين جلسه امنيت سابيري منطقه در سال جديد بر اجراي طرح امن سازي تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، بر ارتقاي امنيت سايبري تاكيد كرد و گفت: غفلت از امنيت سايبري، آسيب هاي سيستمي را در سازمان بدنبال دارد در اين ميان آگاهي از برخي نكات امنيتي مي تواند در بسياري مواقع از بروز خطرات احتمالي جلوگيري كند.

خدائي افزود: براي پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي، طرح امن سازي زيرساخت هاي حياتي در قبال حملات سايبري با بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي داراي مجوز همراه با مشاور زبده عملياتي شود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به اهميت طرح امن سازي زيرساخت هاي حياتي در برابر حملات سايبري اظهار داشت: مديريت در طرح امن سازي، فرآيندي مستمر است كه در آن تهديدات و آسيب پذيري هاي موجود شناسايي و ارزيابي مي شود تا با انجام به موقع اقدامات امن سازي مخاطرات احتمالي سايبري مديريت شوند.

وي در پايان جلسه، بر اهميت امنيت سايبري سيستم هاي كنترل و شبكه هاي صنعتي، راهکارهای پیاده سازی امنیت سايبري شبكه هاي صنعتي و روشهای مقابله با تهدیدات را مورد تاكيد قرار داد.

435 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 948