چاپ این صفحه

مدير عامل شركت انتقال گاز ايران تاكيد كرد: نهادینه کردن استانداردها و پایداری روشهای مطمئن در انجام امورات سازمانی

غلامعباس حسيني، مديرعامل شركت انتقال گاز ايران در اولين نشست مجازي خود، با مدير و مسئولين ستادي منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر نهادینه کردن استانداردهای تعریف شده و پایداری روشهای مطمئن، ایمن و مطلوب در انجام امورات سازمانی تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين ارتباط زنده و تصويري كه بصورت آنلاين از طريق ويدئو كنفرانس صورت مي گرفت، حسيني ضمن ابراز خرسندي از اين ارتباط، منطقه 8 عمليات انتقال گاز را يكي از مناطق بسيار با ارزشمند در شركت انتقال گاز ايران برشمرد.

حسيني عملكرد همكاران شركت انتقال گاز علي الخصوص منطقه8 عمليات انتقال گاز را مثبت ارزيابي كرد و افزود: در سال گذشته با همياري هم موفق شديم سردترين فصل سال را با سرافرازي پشت سر گذاشته و نسبت به تعهدات برون مرزي خود موفق عمل نماييم، اميد است در سالجاري نيز با همدلي و همبستگي بيشتر و با برنامه ريزي هاي بهتر بتوانيم بيش از پيش در جهت ارائه خدمات، پيشگام و به نحو شايسته اي در چرخه اقتصادي سهيم باشيم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در این جلسه برشناسایی نقاط قابل بهبود، نهادینه کردن استانداردهای تعریف شده و پایداری روشهای مطمئن، ایمن و مطلوب در انجام امورات سازمانی تاکید نمود.

وی پس از استماع گزارشهای ارائه شده توسط مدیر و مسئولین منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار امیدواری کرد و افزود: با تدابیری که در این جلسه اتخاذ می گردد شاهد تغییرات مثبت و ایجاد سرعت در روند اجرایی پروژه ها و رفع سریع چالشها باشیم.

حسيني در ادامه ضمن تاكيد بر تكريم و پاسداشت نيروي انساني تصريح نمود: طي جلسه اي كه با شركت ملي گاز ايران مقرر شده است ساختار سازماني شركت انتقال گاز ايران مورد بازنگري قرار مي گيرد.

بنابراین گزارش در این جلسه چالشها و موضوعات ارائه شده از سوی مدیر و مسئولین منطقه 8 مورد ارزیابی و منجر به اخذ تصمیماتی از سوی مدیر عامل شرکت انتقال گاز در راستای افزایش اثربخشی و کارایی عملکرد واحدها گردید.

 

376 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 955