چاپ این صفحه

معاون سازمان و رئيس حراست شركت ملي گاز ايران: تداوم حركت صنعت گاز با صيانت از تاسيسات گازي به سمت توسعه

حسين عليزاده، در بازديد از نقطه صفر مرزي بازرگان، بر نقش تاثيرگذار حراست در حفاظت و صيانت از تاسيسات گازي تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، معاون سازمان و رئيس حراست شركت ملي گاز ايران در حاشيه بازديد از تاسيسات اندازه گيري و صادرات گاز بازرگان گفت: صنعت عظيم گاز با حراست و صيانت همه جانبه كاركنان از تاسيسات و مراكز بهره برداري گاز به سمت توسعه  و امنيت پايدار مي رود.

عليزاده افزود: فعاليت در مناطق عملياتي در شرايط صعب العبور و سخت آب و هوايي حركتي جهادي براي اعتلاي كشور است كه خوشبختانه تا امروز كاركنان خدوم در همه اين زمينه ها موفق عمل نموده و براي رسيدن به توسعه پايدار از هيچ تلاشي دريغ نكرده اند.

رئيس حراست شركت ملي گاز ايران ضمن تاكيد بر رضايتمندي ارباب رجوع در سازمان اظهار داشت: مهم‌ترین مسئولیت حراست‌ها در عرصه صیانت از ارزش‌های سازمانی و منابع انسانی، حول محور شناخت و مقابله با عوامل نارضایتی در محیط کار و رضايتمندي ارباب رجوع  در سازمان است.

وي با اشاره به  موقعيت حساس تأسیسات، مراكز بهره برداري، اماکن و تجهیزات گازرسانی، بر مسئولیت سنگین حراست برای حفاظت از این تجهیزات اشاره کرد و از ایجاد نظم و حفظ سلامت همچنین ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی، به‌عنوان دیگر نقش‌های حراست نام برد.

رئيس حراست شركت ملي گاز ايران، ضمن بازديد از تاسيسات اندازه گيري و صادرات گاز بازرگان، مركز بهره برداري خطوط لوله گاز قره ضياء الدين، تاسيسات تقويت فشار گاز مرند، شركت گاز ماكو واقع در اذربايجان غربي و كشكسراي در آذربايجان شرقي، در نشستی مشترک و چهره به چهره با کارکنان عملیاتی در جریان جزئیات مسائل و مشکلات پيش روي قرار گرفت.

430 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 964