چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: نظم و انضباط زيرساخت مشاغل پر ريسك است

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از مركز بهره برداري خطوط لوله بوكان، نظم و انضباط را زيرساخت مشاغل پر ريسك دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، با اعلام اين مطلب گفت: نظم و انضباط به مثابه زيرساخت تمام امور منجمله مشاغل پر ريسك بوده كه در غير اينصورت موفقيت هاي سازمان و فعاليتهاي پر ريسك با آسيب و چالش روبرو خواهد شد.

خدائي نظم، انضباط و تصميم گيري بموقع را لازمه موفقيت سازمان دانست و افزود: مسئوليت پذيري، مشاركت در اتخاذ تصميمات در محيط كار و كار تيمي، باعث افزايش رضايت فردي و سازماني مي شود بر اين اساس افرادي كه در شغل خود متعهد و متخصص هستند، بازده كارشان مطلوب تر است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز توان فني پرسنل مركز بهره برداري خطوط لوله بوكان را ستود و اظهار داشت: انجام يك مرحله از پيگراني هوشمند خط 12 اينچ بانه- سردشت، آماده سازي و مگنت گذاري خط 30 اينچ مياندوآب/ اروميه جهت انجام پيگراني هوشمند، نظارت بر رفع نواقص انشعاب صاحب( cgs دوم سقز) بر روي خط سراسري نهم، رفع اتصال غلاف خط سراسري نهم در تلاقي با اتوبان سقز/ ديوان دره، نظارت بر پروژه تعمير پوشش خطوط 20، 36 و 16 اينچ مياندوآب/ بانه بر اساس نتايج DCVG از مهمترين فعاليتهاي انجام يافته در سه ماهه اول سالجاري در مركز بهره برداري خطوط لوله بوكان مي باشد.

وي ضمن تاكيد بر شفاف سازي در كار، عمل به قانون و تكريم ارباب رجوع، تصميم گيري هاي اصولي و به هنگام را عاملي براي مواجه با مشكلات ذكر كرد و حل مسائل را با همفكري و مشاركت و همدلي سازماني مقدور دانست.

خدايي در پايان ادامه داد: اهميت و حساسيت كار عملياتي ايجاب مي نمايد نيروي انساني نسبت به شرح وظايف تعريف و مشكلات ساختاري منطقه بخصوص مراكزي كه در نقاط محروم واقع شده است برطرف گردد تا از شدت تقاضاهاي انتقالي كاسته شده و انگيزه فعاليت در اين مراكز بيشتر شود.

396 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 985