چاپ این صفحه

رئيس محيط زيست شركت انتقال گاز تأکید کرد: لزوم رعایت الزامات زیست محيطي در راستای استمرار انتقال پاك گاز

رئيس محيط زيست شركت انتقال گاز ايران در جلسه كارگروه محيط زيست، بر لزوم رعايت الزامات زيست محيطي در راستاي استمرار انتقال پاك گاز تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ليلا زارع حقيقي، رئيس محيط زيست شركت انتقال گاز در حاشيه برگزاري اين جلسه كه با حضور مناطق دهگانه و به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز برگزار شد، حفظ و صیانت از محیط زیست را يك اصل مهم دانست و گفت: ضروريست با فرهنگ سازی در این زمینه، بیش از پیش در صیانت از محيط زیست گام برداشته و با تاييد مديريت، تخصيص بودجه، همكاري بين واحدها  و حمايت از پروژه هاي زيست محيطي و همچنين آموزش نيروي انساني در جهت پيشبرد اهداف محيط زيستي اهتمام ورزيم.

زارع حقيقي با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی است، افزود: با توجه به اينكه شركت انتقال گاز بعنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی بوده و تمامی کارکنان در بخش های مختلف سازمانی نیز می بایست، نسبت به تحقق اهداف زيست محيطي  مشارکت کنند.

همچنين در اين جلسه فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با ارائه گزارش مبسوطي از فعاليتهاي انجام يافته در سال جاري گفت: با توجه به نقش گاز طبيعي در زندگي روزمره، چرخش صنعت و ارزآوري به ميهن اسلامي، ما متعهد هستيم با تعيين اولويت ها و جديت بيشتر وظايف خطير خويش را به نحو احسن انجام دهيم.

خدائي، استفاده از تکنولوژی های نوین را در در صیانت از محیط زیست ضروري دانست و افزود: اين منطقه عملياتي در راستای مسئولیت های اجتماعی و رسالت خود مبنی بر انتقال پاک، ایمن و بهره ور گاز طبیعی، خود را مکلف به صیانت از محیط زیست و ارزش های زیست محیطی می داند.

در ادامه جلسه كارگروه محيط زيست كه به مدت سه روز در تبريز برگزار شد، ضمن برگزاري مباحث تخصصي و آموزشي، چالشها و موضوعات ارائه شده از سوی مسئولین محيط زيست مناطق دهگانه مورد ارزیابی و منجر به اخذ تصمیماتی از سوی مسئولين در راستای افزایش اثربخشی و کارایی عملکرد محيط زيست گردید.

420 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 990