چاپ این صفحه

در شش ماهه نخست سالجاري، قريب به 800 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه در منطقه 8 به ثبت رسيد

رئيس امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل منطقه 8 عمليات انتقال گاز از ثبت قريب به 800 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه طي نيمه نخست سالجاري در اين منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران، فرهاد قديمي، رئيس امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل اين منطقه با اعلام اين خبر گفت: اين ميزان ساعت كاركرد بدون حادثه، نشان از ارتقاء علمي كاركنان و اهتمام به الزامات ايمني و ارائه آموزشهاي هدفمند به منظور مقابله با سوانح و كاهش آمار مخاطرات شايع در اين منطقه است.

قديمي افزود: اجرای پروژه های ایمن و بدون حادثه در طول سال همگی حاکی از استقرار منظم سیستم مدیریت HSE و رعايت اصول ايمني دراین منطقه است که با سرلوحه قراردادن وتمرکز بر موضوعات این مهم، شرایط لازم جهت بهبودی، بهره وری و تعالی سازمان را فراهم آورده است.

رئيس امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل منطقه 8 بازديد و بازرسي ايمني از كليه تجهيزات و اماكن منطقه، سيستمهاي اعلام و اطفاي حريق، وضعيت ايمني پيمانكاران، وسايل و تجهيزات آتش نشاني، تجهيز تاسيسات و واحدهاي منطقه به تجهيزات ايمني مورد نياز، برگزاري دوره هاي آموزشي ايمني و فرهنگسازي آن را از جمله برنامه هاي اجرا شده اين منطقه در نيمه نخست سالجاري دانست.

وي همچنين به اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره كرد و تصريح نمود: این منطقه در راستای حفظ سلامت کارکنان با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، از روزهای ابتدایی مواجهه با این ویروس، با تشکیل جلسات کمیته سلامت اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را آغاز کرد.

قديمي، گندزدايي محيط كار، سرويس اياب ذهاب و استيجاري، ارجاع افراد با ريسك بالا به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب، اطلاع رساني و آموزش از طريق سيستم اتوماسيون اداري، نصب بنر و ....، تهيه مواد ضد عفوني كننده دست و سطوح و توزيع بين كليه كاركنان و نيروهاي خدماتي، استفاده از همكاران پزشكيار در تاسيساتي كه داراي مراكز پزشكياري ميباشند جهت پايشهاي روزانه كاركنان و ارباب رجوع هاي غير شركتي هنگام ورود، هماهنگي مستمر با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب، تشديد نظارتهاي بهداشتي با همكاري نمايندگان HSE پيمانكاران و ... را از اقدامات پيشگيرانه اين منطقه دانست.

رئيس امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل منطقه 8 عمليات انتقال گاز تاكيد نمود: در این راستا، تلاش خواهيم كرد تا علاوه بر همه آن اقدامات پیشگیرانه که مد نظر است همواره موارد ايمني و بهداشت فردي را سرلوحه ي كارهايمان قرار داده تا بتوانیم شرایط بسيار مطلوبی را فراهم نماييم.

968 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 586