چاپ این صفحه

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران: برخورداری از صلاحیت حرفه ای در شرکت انتقال گاز امری ضروری است

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در جمع مدیران و روسای آموزش مناطق دهگانه، بحث صلاحیت حرفه ای و توانمند سازی نیروهای شاغل را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز، مهدی جمشیدی دانا، مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر استقرار نظام صلاحیت حرفهای در سطح شرکت انتقال گاز ایران تاکید کرد و گفت: از آن جایی که عامل محرک و توسعه وابسته به نیروی انسانی ماهر و متخصص است، صلاحیت حرفه ای و ارتقای مهارت شاغلین نقشی مهم در بالا بردن بهره وری هر صنعت دارد.

جمشیدی دانا افزود: با ظهور فناوری های نوین و راهبردی در دنیا زمینه پیدایش و توسعه آن در کشور ما نیز به شدت احساس می‌شود. توسعه این فناوری ها مستلزم دسترسی به نیروهای زبده و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی، تعمیر، نگهداری، تولید و توسعه ماشین آلات می باشد.

وی ضمن تشکر از روسا و متولیان قطبهای آموزشی مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز، حمایت و مشارکت کلیه واحد ها را در راستای گسترش و ارتقاء فرهنگ آموزش، انتقال دانش و مهارت، استفاده از روشهای نوین یادگیری و یاددهی فعال را مورد تاکید قرار داده، همت همگانی و بهره مندی از خرد جمعی را در تهیه پکیج صلاحیت حرفه ای، تا پابان سال جاری خواستار شد.

در پایان این نشست هر یک از روسای آموزش مناطق دهگانه، پیشرفت اجرای طرح صلاحیت حرفه ای در مناطق خود توضیح و پرسشهای خود را مطرح نمودند.

773 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 601