چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با هیأت هشتم بدوی وزارت نفت: نگاه مدیران در هیأت بدوی باید واقع‌ بینانه‌ تر، پیشگیرانه‌ تر و به دور از حواشی باشد

شما در جایگاهی بسیار حساس قرار دارید و رأی صادره شما می‌تواند کل زندگی شخصی یک نفر را تحت تأثیر قرار دهد، پس باید با عدالت، دقت و عطوفت، نظرات خود را اعمال کنید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در نشست با رئیس و کارشناسان هیأت هشتم بدوی وزارت نفت، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بر این باورم که در این واحد، نگاه مدیران می‌تواند نگاهی واقع‌بینانه‌تر، پیشگیرانه‌تر و به دور از حواشی باشد.

وی با بیان این که هدف نباید غافلگیری افراد باشد، ادامه داد: در واقع، منظور و مقصود اصلی این جلسات باید پیشگیری و دستگیری از کارکنان باشد؛ چراکه شرایط فرد مورد نظر به‌شدت در بسیاری از اتفاقات، دخیل است.

چگنی نگرش مدیران نسبت به افراد را در این هیأت بسیار مهم خواند و افزود: ما موظف هستیم اخلاق انسانی- اسلامی را رعایت کرده و با عطوفت اسلامی به مسایل بنگریم. به هرحال، روش‌های صلح‌آمیز برای ما شایسته‌تر است تا روش‌های قهرآمیز.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: فراموش نکنیم که ما هرچه باشیم، بالاتر از قانون نیستیم و حق نداریم با دیگران غیرانسانی رفتار کنیم.

وی در پایان، با بیان این که آثار و تبعات احکام صادرشده متأسفانه مانا و پایدار است، گفت: به همین علت، باید در صدور این احکام خیلی دقت کنیم تا خدای ناکرده، حقی ضایع نشود.

505 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 815