چاپ این صفحه

گام بلند كاركنان منطقه 8 براي مقابله با بحرانهاي احتمالي

با وارد شدن موج سرما و كاهش شديد دما و همچنين بمنظورآمادگي جهت مقابله با مشكلات و بحرانهاي احتمالي، تدابير مناسب در منطقه 8 اتخاذ گرديد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مديرمنطقه 8 با اشاره به شرايط نامساعد جوي و برودت هوا در استانهاي سردسير كشورگفت: كاركنان تلاشگر این منطقه عملياتي، همچنان بصورت آماده باش و كوشا بصورت شبانه روز در تلاش هستند با ارائه خدمات مطلوب و آماده بكار نگهداشتن تاسيسات و خطوط انتقال گاز، زمستان امسال را نيز با سربلندي سپري نمايند.

خدائي در رابطه با رويارويي بحرانهاي زمستاني افزود: قبل از شروع فصل زمستان اين منطقه با اتخاذ تدابير ويژه ازجمله، ايجاد تمهيدات لازم، تشكيل تيمهاي عملياتي، شناسايي نقاط ضعف و قوت، رفع كمبودهاي ابزاري و تامين امكانات و اقلام مورد نياز و همچنین تنظيم لوحه شيفت شبانه براي پرسنل، آمادگي خود را براي مقابله با بحرانهاي احتمالي اعلام نموده است.

مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز تاكيد كرد: با توجه به قرار گرفتن مصرف كنندگان اين منطقه در سرشاخه هاي توليد و همچنين با در نظرگرفتن تجربيات سالهاي قبل ضرورت دارد پيش از آغاز فصل سرما تجهيزات، امكانات و لوازم يدكي مورد نياز جهت تعمير خطوط لوله و تاسيسات را فراهم نماييم.

وي ادامه داد: نياز سنجي و تامين قطعات يدكي حساس و ضروري و ايجاد بستر مناسب بمنظور حضور تيمهاي عملياتي در تاسيسات و مسيرهاي صعب العبور خطوط انتقال گاز و سرويس دهي بموقع شيرهاي بين راهي و... ضريب اطمينان براي رساندن سوخت پاك بدست مصرف كنندگان را تقويت مي نمايد.

493 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 839