جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

65 درصد از پرسنل منطقه 8 عمليات دز سوم واكسن كرونا را دريافت كردند

مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز از واکسیناسیون 65 درصدي کارکنان این منطقه 8 عملياتي با هدف پيشگيري از شيوع ويروس كرونا با دز سوم واكسن خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8 ، هدف اصلی از تزريق واكسن و تدوام اقدامات پيشگيرانه را به حداقل رساندن ریسک و آسیب هاي ناشی از شیوع کرونا ویروس و رعایت اصول بهداشتی و کنترلهای لازم در جهت صیانت و حفاظت از سلامت کارکنان اعلام کرد.

خدائي افزود: در فرآيند اجراي واكسيناسيون كه با همكاري امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غير عامل منطقه 8 عمليات و با هماهنگي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب كشور و شبكه بهداشت شهرستان تبريز انجام گرفت، 7/99 درصد از پرسنل دز اول را دريافت نموده و دزهاي دوم و سوم نيز به ترتيب 96 و 65 درصد مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن تقدير و تشكر از همكاريهاي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب كشور و شبكه بهداشت شهرستان تبريز، تصريح نمود: تا به امروز بر اساس استانداردهای ابلاغی، اقدامات پیشگیرانه با جدیّت و دقت كافي تداوم داشته و در این راستا، در تلاش هستيم دز چهارم نيز طبق زمان بندي مشخص در آينده نزديك تزريق شود.

331 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1030

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت