ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- رشد بالغ بر 4 برابري دوره هاي آموزشيHSE در منطقه 8 عمليات
- رشد 18 درصدي دوره هاي آموزشي كاركنان منطقه 8 انتقال گاز
- رئيس بودجه و كنترل هزينه هاي شركت ملي گاز: مديريت منابع مالي راهكاري مناسب در جهت كنترل دقيق فرايندهاي مالي
- در ارزيابي عملكرد سه ماهه نخست سالجاري؛ سهم انتقال گاز منطقه 8 عمليات از مرز7 ميليارد متر مكعب گذشت
- در سه ماهه سالجاري تحقق يافت؛ ثبت قريب به 560 هزار نفرساعت كار بدون حادثه در منطقه 8
- معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم امضای تفاهمنامه طرحهای بازیافت حرارتی نیروگاههای CHP؛ موازنه تراز انرژی در گرو بهینهسازی و مدیریت مصرف است
- معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد؛ نقش مهم حراست در پایدار نگاه داشتن روند ارائه خدمت در شرکت ملی گاز ایران
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تامين پايدار منابع مالي اصلي ترين مهره پايداري انتقال گاز است
- طي سه ماهه سالجاري؛ 1500 كيلومتر از خطوط لوله منطقه 8 انتقال گاز نشت يابي شد
- بالغ بر 2 هزار كيلومتر از خطوط لوله منطقه 8 انتقال گاز ولتاژگيري شد