ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه یک عملیات تأکید کرد؛ ضرورت اجرای دقیق برنامههای نگهداری و تعمیرات برای پایداری انتقال گاز
- قريب به 8 هزار كيلومتر از خطوط لوله منطقه 8 عمليات ولتاژگيري شد
- در ارزيابي عملكرد سال گذشته؛ سهم انتقال گاز منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران از مرز 32 ميليارد متر مكعب گذشت
- معاون وزیر نفت در امور گاز در نخستین رویداد فنی و تخصصی بهرهبرداران پالایش گاز کشور تصریح کرد؛ تعامل و آگاهی متقابل؛ دو بال مهم در ارتقاء کیفیت بهرهبرداری و توسعه صنعت گاز
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم بهرهبرداری از نخستین دستگاه پایشگر ماده بودار کننده گاز شهری عنوان کرد؛ افق روشن صنعت گاز کشور در اجرای پروژههای پژوهشی
- معاون وزیر نفت در نشست سالانه مدیران ارشد صنعت گاز؛ عبور موفق از زمستان سخت ۱۴۰۳ با همدلی، همافزایی و هماهنگی محقق شد
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در نشست سالانه مدیران صنعت گاز عنوان کرد؛ ثبت ۹ رکورد انتقال گاز کشور در سال ۱۴۰۳
- معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد؛ لزوم تسریع در پروژههای اولویتدار برای پایداری شبکه گاز در زمستان امسال
- معاون وزیر نفت در بزرگداشت روز منابع انسانی تصریح کرد؛ سرمایههای انسانی؛ منشاء خلاقیت، سرآمدی و موفقیت در سازمانها
- معاون وزیر نفت در گفتوگو با رادیو اقتصاد تصریح کرد؛ گواهی صرفهجویی گاز؛ گامی به سوی پایداری انرژی