ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در سمینار روز جهانی محیط زیست تصریح کرد؛ محیط زیست؛ اولویت راهبردی صنعت گاز در توسعه پایدار
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: باور به دانش و تعهد؛ کلید عبور موفق از زمستان سخت
- تسطیح مسیر خط لوله ۴۸ اینچ زنجان ـ تبریز؛ گام مؤثر در پایداری انتقال ایمن گاز
- تجهیزات ايستگاه اندازه گيري و صادرات گاز بازرگان کالیبره شد
- معاون وزیر نفت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛ وفاداری کارکنان صنعت گاز به آرمانهای امام (ره) و انقلاب ستودنی است
- معاون وزیر نفت در جلسه هماندیشی رؤسای روابط عمومی صنعت نفت؛ بیتوجهی به اسناد بالادستی، عامل ناترازی انرژی در کشور است
- از تجربه تا تحلیل؛ بازخوانی نقش پژوهش و مطالعات اجتماعی در توسعه روابط عمومی سازمانی
- معاون وزیر نفت در بازدید میدانی از پروژه خط انتقال گاز چلوند- اردبیل تصریح کرد؛ پروژه خط انتقال گاز چلوند-اردبیل؛ تضمین پایداری انرژی استان برای سه دهه آینده
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست: نقش محوری حراست در تأمین آرامش و امنیت کارکنان
- معاون وزیر نفت در نشست هم اندیشی مشاورین امور زنان و خانواده صنعت گاز؛ صنعت گاز ایران در مسیر توسعه با نقشآفرینی زنان توانمند