ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- گام اساسي منطقه 8 عمليات در كاهش مصرف انرژي
- معاون وزیر نفت در امور گاز: افزایش تولید گاز، مجوزی برای مصرف حداکثری نیست
- در جلسه هیات رئیسه منطقه 8 عملیات تاکید شد؛ اهتمام جدي به مدیریت پیمانها و نظارت کیفی فعالیتها
- باحضور وزیر نفت: گواهینامه صلاحیت حرفهایHSE در ویترین شركت انتقال گاز ایران قرار گرفت
- باحضور وزیر نفت: گواهینامه صلاحیت حرفهایHSE در ویترین شركت انتقال گاز ایران قرار گرفت
- پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در شركت انتقال گاز ایران وارد مرحله جدید شد
- مشاركت، بستر ترقي و توسعه پايدار در سازمان است
- بیش از 80 درصد گاز انتقالی منطقه 6 عملیات، در صنایع مصرف می شود
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تعهد كاري فاکتور موفقیت در سازمان است
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: توسعه پایدار مرهون تعامل همگانی است