ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در آیین برگزاری اعیاد شعبانیه و روز جانباز تصریح کرد؛ صنعت گاز ایران؛ سنگری استوار در جنگ اقتصادی
- پیام تبریک مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام سجاد(ع)
- پیام تبریک مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز
- معاون وزیر نفت در چهارمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی مدیریت مصرف بهینه گاز تصریح کرد؛ نقش حیاتی ساختمانها در معادله ناترازی انرژی
- برای اولین بار اتفاق افتاد: راه اندازی «ایستگاههای پرسشگری انرژی» در راستای امیدآفرینی و جهادتبیین
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در گفتو گو با صدا و سیمای مرکز فارس؛ افزایش 4 میلیاردمترمكعب گاز تا پایان دیماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته
- مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: خانواده ها پشتوانه واقعي كاركنان در عرصه خدمت رساني هستند
- پیام تبریک مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسين(ع) و روز پاسدار
- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد؛ بهرهبرداری از ۳۹۸۴ پروژه گازرسانی و توسعهای همزمان با دهه مبارک فجر
- پیام تبریک مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به مناسبت دهه مبارک فجر