شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تاكيد كرد: تلاش در جهت ارتقای کیفی و کمی شاخص های HSE در سازمان

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از تلاش در جهت ارتقاي كيفي و كمي شاخص های عملکردی  HSE در این منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: این منطقه طی نه ماهه سالجاري ضمن برنامه ریزی و پیاده سازی جامع الزامات و مقررات HSE بالغ بر سه ميليون و 226 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه نيروهاي رسمي، قراردادي و پيمانكاري در منطقه 8 عمليات انتقال گاز به ثبت رساند.

خدائي افزود: علاوه بر موارد فوق سه هزار و 736 نفر ساعت نيز از نيروهاي رسمي، قراردادي و پيمانكاري آموزش ايمني و اتش نشاني را با موفقيت طي نموده و آمادگی خود را در مقابله با بحران ها به شکل متعدد از جمله برگزاری ادواری مانورها به نمایش گذاشته اند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، رعايت اصول ايمني، بهداشت و سلامت را از اولويت هاي اصلي اين منطقه برشمرد و افزود: اين منطقه با توجه به اهميت و حساسيت اين موضوع توانسته است در انجام تمامي پروژه ها، امورات بهداشت، ايمني و محيط زيست و پدافند غيرعامل را دخيل کرده و با برگزاري دوره هاي آموزشي متناسب، توجه و تاكيد ويژه اي به توانمند سازي، تمركز و هوشياري پرسنل دارد.

وي ادامه دارد: حفظ محيط زيست و تلاش در جهت رفع آلاينده ها جزو خط مشي مديريتي، تعهدات كاري و اخلاقي سازمانها بوده و در اين منطقه عملياتي نيز از اولويت ها و مسئوليت هاي اجتماعي بشمار مي رود.

265 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1119

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت