شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

رشد بالغ بر 31 درصدي كار بدون حادثه در منطقه 8 عمليات

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد بالغ بر 31 درصدي كار بدون حادثه طي سال گذشته در اين منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام خبر فوق گفت: در سال گذشته بالغ بر 3 ميليون و 759 هزار و 75 نفرساعت كار بدون حادثه در اين منطقه عملياتي ثبت شده كه در مقايسه با مدت مشابه سال 1400 رشد بالغ بر 31 درصدي را نشان مي دهد.

خدائي ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه را برای منطقه بسیار با ارزش دانست و افزود: واحد H.S.E اين منطقه عملياتي در همسويي با توسعه پايدار، در جهت آشنايي هرچه بيشتر با چالش ها و گسترش فرهنگ بهداشت، ايمني و محيط زيست در تلاش است با سرلوحه قراردادن فرهنگ H.S.E ، شرایط را بيش از پيش براي بهره وری و تعالی سازمان فراهم کند.

وي به توانمند سازي، تمركز و هوشياري پرسنل تاكيد كرد و ادامه داد: در طول مدت يكسال، در مجموع 3736 نفر ساعت دوره آموزشي H.S.E  براي كاركنان رسمي، قراردادي و پيمانكاري برگزار شده كه اميد است در سالجاري اين رقم افزايش يابد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن اشاره بر اهميت H.S.E در سازمان اظهار داشت: تمامي كاركنان بايستي مسائل H.S.E  را در اولويت كاري قرار داده و به آن اهتمام ورزند.

خدایی در پايان به تشريح برنامه‌هاي اجرا شده در بخش ايمني طي دوازده ماه سال گذشته پرداخت و ادامه داد: بازديد و بازرسي ايمني از تمامی تجهيزات و اماكن منطقه، سيستمهاي اعلام و اطفاي حريق، وضعيت ايمني پيمانكاران، وسائل و تجهيزات آتش نشاني، تجهيز تاسيسات و واحدهاي منطقه به تجهيزات ايمني مورد نياز، فرهنگسازي ايمني و برگزاري دوره هاي آموزشي از جمله موارد اجرا شده اين منطقه است.

446 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1192

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت