دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

اجرای 5 مانور از سوی منطقه 8 عملیات طي نيمه اول سالجاري

مدير منطقه 8 عملیات انتقال گاز از اجرای 5 مانور آمادگی، تمرینی و عملیاتی، طي نيمه اول سالجاري در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عملیات، با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف سازماني، تعداد 5 مانور آمادگی، تمرینی و عملیاتی مطابق با ابلاغ شركت انتقال گاز در شرایط اضطراری و پدافند غير عامل، از نوع A  وC طي نيمه اول سالجاري در این منطقه اجرا شده است.

خدائي افزود: از اين تعداد مانور ها 4 مورد مربوط به نوع A و يك مورد نيز مربوط به نوع C بوده كه بمظور حصول اطمینان از کفایت تمهیدات حفاظتی زیرساختها، افزايش آستانه مقاومت ملي و كاهش آسيب پذيري در مقابل تهديدات، آسيب شناسي به موقع و جلوگيري از هر گونه پيامدهاي احتمالي را از اهداف طرح‌هاي پدافند غيرعامل  برگزار شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره بر لزوم آمادگی و صيانت از سرمايه هاي ملي گفت: قبل از بروز بحران می‌بایست نسبت به پیش بینی چالش ها، روش های مقابله، فلوچارت‌های تدوین شده و تعیین نفرات مسئول در این زمینه اقدام شود.

وي در پايان ادامه داد: اجراي تمرين هاي عملياتي در سطوح مختلف منجر به ارتقاي توانمندي نيروها در واكنش به شرايط اضطراري، مهار و كنترل تهديدات، كاهش آسيب پذيري، افزايش بازدارندگي و همچنين تسهيل مديريت بحران  شده و تضمین کننده پایداری جریان انتقال گاز مي باشد.

145 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1316

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت