دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

حضور معاون وزیر نفت در امور گاز در نمایشگاه «ایران پروژه» ترکمنستان؛ صدور خدمات فنی مهندسی گاز؛ محور دیدارهای مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه ترکمنستان

معاون وزیر نفت در امور گاز در خصوص صادرات خدمات فنی مهندسی صنعت گاز کشور با طرف‌های خارجی رایزنی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز (جمعه ۲۶ آبان) با حضور در غرفه وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه» که در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برپا شده است در خصوص توانمندی‌های فنی، مهندسی و دستاوردهای نیروهای متخصص صنعت گاز و توانایی شرکت ملی گاز ایران در خصوص صادرات این نوآوری ها رایزنی کرد.

براساس این گزارش، وزارت نفت و ٤ شرکت اصلی با عرضه توانمندی‌های فنی مهندسی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نیازهای وارداتی و پتانسیل‌های صادراتی کالا، حضوری موثر در این نمایشگاه برای شرکت‌های حوزه نفت و گاز حاضر در نمایشگاه دارد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که صبح جمعه ۲۶ آبان‌ماه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی ایران و رشید مردوف، معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد، علاوه بر وزارت نفت، بیش از ۹۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشته‌اند.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و ... است.

123 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1351

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت