سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: واحد حمل و نقل از كليدي‌ترين ارکان سازمان است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل، اين واحد را از كليدي‌ترين ارکان سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، در ابتداي اين جلسه، ضمن تبريك و گراميداشت روز حمل و نقل، بر نقش محوري و شاخص اين واحد اشاره كرد و گفت: مسئوليتي كه بر دوش همكاران واحد حمل و نقل قرار دارد، بسيار حياتي و مهم بوده و بر همين اساس ما قدردان زحمات اين عزيزان هستيم.

خدائي، واحد حمل و نقل را از كليدي‌ترين ارکان سازمان دانست و افزود: تمامي فعاليتهاي اين سازمان زنجيره وار بهم وصل هستند و واحد حمل و نقل در صنايعي مانند نفت و گاز به دليل حساسيت و تخصصي بودن بالاي تاسيسات و تجهيزات و امكان بروز خطرات و حوادث احتمالي از اهميتي دو چندان برخوردار است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز انتقال پاك، ايمن و پايدار گاز طبيعي را مستلزم نوسازي ناوگان حمل و نقل دانست و اظهار داشت: در همين راستا همكاران ما در بخش حمل و نقل نيز وظايف ارزشمند و سنگيني بر عهده دارند و اين مهم، لزوم احتياط و دقت نظر را در وظايف شغلي دوچندان مي نمايد.

وي تصريح نمود: در راستاي تداوم پايداري جريان انتقال گاز، 143 دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين، 159 دستگاه ماشين آلات ساختماني و راهسازي و 163 دستگاه خودروهاي استيجاري و اياب ذهاب جهت انجام امور حمل و نقل در شرايط بحراني و عملياتي و انجام مسئوليت هاي اجتماعي در سطح اين منطقه عملياتي در حال خدمات رسانی است.

خدائي ضمن ابراز رضايت از فعاليتهاي واحد حمل و نقل ادامه داد: جابه‌جایی دستگاه‌های مهم در بازه زماني عملیات تعميرات اساسي، ارسال به‌ موقع تجهیزات، انجام امور حمل و نقل در شرايط بحراني و عملياتي و انتقال به ‌موقع کارکنان جهت خدمت رساني و ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي از وظایف مهم واحد حمل و نقل مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بازرسي دوره اي ماشين آلات شركتي، استيجاري و اياب ذهاب جهت آماده بكار بودن آنها، انجام تعميرات ماشين آلات توسط حمل و نقل ستاد و پيگيري روند تعميرات ماشين آلات مراكز بهره برداري، انجام تمامي امور مربوط به خودروهاي استيجاري و سرويس هاي اياب و ذهاب اعم از سرويس دهي و كنترل كاركرد را از ديگر فعاليت هاي واحد حمل و نقل اين منطقه عملياتي برشمرد.

وي بيان كرد: هدف ما از حضور در اين جلسه فقط تبريك به تنهايي نيست بلكه مي خواهيم ضمن ارج نهادن به اين شغل حساس، همكاران واحد حمل و نقل بتوانند بصورت ملموس تر و چهره به چهره مسائل و مشكلات كار خود را بيان كنند.

در پايان مراسم همكاران واحد نقل و نقل در فضايي گرم و صميمي با مدير و مسئولين منطقه به گفت و گو پرداخته و مورد تجليل قرار گرفتند. 

132 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1367

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت