چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

عليرغم برودت هوا و حاكميت سرما؛ خطوط انتقال گاز شمالغرب كشور از پايداري برخوردار است

با وجود بارش برف و برودت هوا، شبكه هاي گاز شمالغرب كشور از پايداري انتقال گاز برخوردار مي باشد. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، تاسيسات و مراكز بهره برداري خطوط لوله اين منطقه همچنان با ضريب اطمينان بالا در مدار سرويس قرار داشته و گاز مورد نياز مبادي مصرف، تامين مي شود.

خدائي با اهميت بخشي به ضريب ايمني بالاي انتقال گاز در منطقه شمالغرب كشور، افزود: با اقدامات انجام يافته شرايط براي انتقال پايدار گاز طبيعي و جلوگيري از افت فشار در ماههاي سرد سال در منطقه فراهم گرديده و تاسيسات و مراكز بهره برداري خطوط لوله اين منطقه جهت تامين گاز مورد نياز همه بخشهاي مصرف، با ضريب اطمينان بالا بر روي مدار قرار دارند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، هدف از اجرايي كردن تمهيدات زمستانی را افزايش پايداري انتقال گاز و جلوگيري از افت فشار گاز در فصول سرد سال عنوان و خاطرنشان كرد: براي بهبود فرايند انتقال پايدار گاز طبيعي در تأسيسات تقويت فشار در سطح اين منطقه عملياتي، بازرسي هاي دوره اي و سالانه در بخش هاي مكانيك، برق و ابزار دقيق انجام و در حال حاضر تداوم پایداری انتقال گاز در خطوط این منطقه برقرار است.

وي رعايت اصول صرفه جويي هموطنان را زمينه ساز انتقال پايدار و مستمر گاز طبيعي برشمرد و تصريح نمود: با كاهش شديد دماي هوا در كشور، همواره مصرف گاز طبيعي بخصوص درمناطق سردسير بصورت غيرمنتظره اي از سير صعودي برخوردار است كه احتمال افت فشار گاز در سرشاخه هاي مصرف را تشديد مي نمايد، به همين منظور از مردم عزيز كشورمان انتظار دارد با رعايت اصول صرفه جويي و مصرف بهینه، تداوم بهره مندی از این نعمت الهی را تضمین نمایند.

750 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 628

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت