جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

بیش از 80 درصد گاز انتقالی منطقه 6 عملیات، در صنایع مصرف می شود

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از منطقه 6 عملیات انتقال گاز، گفت: سهم عمده گاز انتقالی در منطقه 6 به صنایع جنوب و جنوب شرق کشورمان اختصاص داده می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا مدیر عامل این شرکت ضمن بازدید و دیدار با کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله سرخون، گورزین و اداره مرکزی، طی نشستی با اعضای هیات رئیسه، از این منطقه به عنوان وسیع ترین منطقه عملیاتی انتقال گاز کشور نام برد و افزود: از ویژگی‌های این منطقه سهیم بودن در رشد صنایع و رونق اقتصادی از جمله صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی است.

وی در اشاره به رهائی از وابستگی ادامه داد: خودکفائی و خوداتکائی امروزه با استراتژی شرکت انتقال گاز ایران عجین شده و همکاران ما در سراسر کشور نگاه ویژه ای به بومی سازی دانش تعمیرات و نگهداری دارند که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه کسب شده است، از جمله موارد قابل طرح می توان به تعمیر و تست کنترل باکس توربین، ساخت شیرهای نیوماتیک کنترلی، تعویض شیرهای پوزیشنر آنتی سرچ تاسیسات، ساخت لوله های هوای ایربلید ولو‌ها و تعمیر کارت‌های برد کنترلی ژنراتور گازی که سود صرفه جویی قابل توجهی داشته است، اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در رابطه به مقوله برون سپاری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور توانمندسازی صنعتگران جوامع محلی و حمایت از پیمانکاران داخلی، پکیج برون سپاری یکی از تاسیسات و ۲ مرکز بهره برداری منطقه شش در حال مطالعه و آماده سازی است و امیدواریم تا پایان سال 1400 این اتفاق صورت پذیرد.

جمشیدی دانا مشارکت را فاکتور پیشرفت و توسعه دانست و یادآور شد: با تدابیر اصولی و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت سعی بر آن داریم شاهد دخالت و مشارکت تمامی کارکنان در توسعه امورات مناطق باشیم که لازمه آن ارزش گذاری به نقطه نظرات و ایده کارکنان است که این نیز مستلزم برخورداری از برنامه مدون در این عرصه می باشد.

جمشیدی دانا در ادامه بازدید از منطقه 6 عملیات انتقال گاز که همزمان با ایام دهه فجر بود، با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس و نثار گل به قبور مطهر شهدا، تأکید داشت: خدمت صادقانه و جلب رضایت مردم، بخشی از رسالت شهیدان والا مقام است.

705 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 673

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت