جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: امنيت امروزي جامعه مرهون رشادتهاي شهدا و جانبازان است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در جمع جانبازان و ايثارگران منطقه، امنيت، آرامش و آسايش امروزي جامعه را مرهون رشادت و فداكاريهاي شهدا و جانبازان دانست. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اشاره به شجاعت، پايمردي شهدا، جانبازان و ايثارگران گفت: عزت، سربلندي و امنيت جامعه و همچنين پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي در زمينه هاي مختلف در سايه رشادت، فداكاري و جانفشاني اين عزيزان مي باشد.

خدائي افزود: ايثار و فداكاري رزمندگان و ايثارگران جنگ تحميلي همواره به عنوان يك سمبل و ارزش در جامعه خواهد درخشيد و امروزه دلجويي و رسيدگي به مشكلات يادگاران دفاع مقدس بمنزله ارزش نهادن به هنجارها و خوبي هاست.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تلاش كاركنان اين منطقه را در انتقال انرژي تبلوري از ايثار و از جان گذشتگي دانست و اظهار داشت: ايجاد رفاه، آسايش و برقراري آرامش فكري و اجتماعي براي مردم عزيز ميهن اسلامي جلوه اي از ايثار بوده و اين كاركنان با تلاش و فداكاريهاي شبانه روزي خود سعي مي كنند با انتقال پايدار و بهينه گاز اين آرامش را در جامعه فراهم نمايند.

همچنين در اين مراسم، عباس پورحسن، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي جانبازان را، شهداي زنده خواند و افزود: تلاش در جهت رفع مشكلات ايثارگران و ايجاد فضاي مناسب در رابطه با تقويت جسمي و روحي اين عزيزان از اولويت هاي اساسي بوده و ما وظيفه داريم ضمن شناسايي مشكلات و گرفتاري هاي ايثارگران، با تدابير مقتضي در صدد رفع اين موانع قدم برداريم.

پورحسن اظهار داشت: حضور ايثارگران در عرصه هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي مي تواند ضمن تداعي خاطرات و از جان گذشتگي هاي دوران جنگ به عنوان يك الگو و نمونه بارز بهترين ها براي مردم بخصوص جوانان كشور قرار گيرد.

در پايان اين مراسم، هدايايي به رسم يادبود به جانبازان و ايثارگران منطقه اهداء و از مقام شامخ آنان تقدير و تشكر بعمل آمد.

732 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 701

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت