سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه اختتامیه ممیزی مدیریت نظام یکپارچه ( IMS)؛ رعایت استانداردها، ضامن پایداری در امر خدمت رسانی است

پس از انجام ممیزی، میزان شناخت هر مدیری نسبت به فرآیندها و نقاط ضعف و قوت مجموعه خود بیشتر شده که این امر، موجب بهبود فرآیندها و برطرف کردن نقاط ضعف مجموعه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه اختتامیه ممیزی مدیریت نظام یکپارچه (IMS) که عصر روز سه شنبه 31 فروردین با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ستادی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از حضور تیم ارزیاب و همکاری کلیه مدیران و دست اندرکاران، با بیان این مطلب، گفت: این امر بدین مفهوم است که مدیران باید برای رفع نقاط ضعف‌ها، تلاش خود را مضاعف کرده و موارد عدم انطباق با الزامات استانداردهای نظام مدیریت یکپارچه را برطرف سازند.

وی افزود: استاندارها همه انتخابی و اختیاری بوده و اینکه ما چقدر از این استانداردها استفاده کنیم به ما بستگی دارد؛ هرچه بتوانیم از این استانداردها به خوبی استفاده کنیم، موجب ارتقای سازمان و بالعکس، اگر آن‌ها را نادیده بگیریم، موجب خسران می شود.

تربتی ادامه داد: اگرچه کسب گواهینامه حتی در رتبه‌بندی‌های بالا اهمیت بسیار دارد، ولی آنچه از اهمیت بیشتری در این زمینه برخوردار است، بهره‌مندی از ثمره و میوه انجام این کار است تا از این طریق، بتوان به بهبود مستمر دست یافت و شاهد سرآمدی روزافزون شرکت ملی گاز ایران در این حوزه بود.

وی با بیان این که به واسطه خدمت‌رسانی گسترده گاز در سطح کشور، پایداری این سیستم خدمت‌رسانی،به ویژه برای عموم مردم، یک امر ضروری است، تصریح کرد: ان‌شاءالله با رعایت این استانداردها و کسب گواهینامه‌های لازم، در رسیدن به هدف اصلی خود که همانا تأمین ایمن و پایدار گاز است، موفق‌تر عمل کنیم.

شایان ذکر است، در ابتدای جلسه اختتامیه، هر کدام از ارزیاب‌های حاضر در جلسه، به بیان نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهایی برای بهبود و رفع آن‌ها در مجموعه پرداختند.

گفتنی است، ارزیابی از ستاد شرکت ملی گاز ایران، به مدت چهار روز به طول انجامید.

635 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 724

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت