شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

اهمیت پایداری انتقال اطلاعات، کمتر از انتقال گاز نیست

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، اهمیت پایداری انتقال اطلاعات و تجهیزات ارتباطی را در انتقال گاز کشور مهم برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا در جلسه هم اندیشی مدیر و روسای مخابرات و تلمتری و مدیران و رؤسای ICT مناطق که در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، هدف از این جلسه را تغییر رویکرد مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران عنوان کرد و گفت: می بایست با تعامل، هم اندیشی و هماهنگی در رفع مسائل و مشکلات ارتباطی و تجهیزات مخابراتی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، چابکی و واکنش سریع را در فعالیت های مخابرات و تلمتری مهم دانست و بیان داشت: بخشICT  باید همگام و همسو با برنامه های تعمیراتی و عملیاتی گام بردارد و در طول شبانه روز پاسخگوی همکاران عملیاتی باشد.

وی با اشاره به نقشه راه و اهداف استراتژیک شرکت انتقال گاز ایران در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: تمامی برنامه‌ها و پروژهای ارتباطی ضرورت دارد در راستای اهداف استراتژیک شرکت بوده و با هماهنگی مدیران ستادی اجرایی شود.

جمشیدی دانا تاکید داشت: با روش های سنتی، دیگر نمی توان تجهیزات را حفاظت کرد، بلکه باید تلاش کنیم با تکنولوژی های نوین حراستی در نگهداری زیرساخت های ارتباطی کوشا بوده و راهکار های جدید حراستی ارائه دهیم.

وی وارد کردن لیست تجهیزات  ICTبر روی سیستم IPMMSE را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: با ثبت اطلاعات، می توان به راحتی نسبت به ارائه آمار تجهیزات ارتباطی دست یافت و از این رو، عملکرد مناطق نیز از این طریق قابل پایش و بررسی است.

در این جلسه، محمدرضا نیک روش فرد سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه ها و اهداف مخابرات و تلمتری در سال 1400 را ارائه داد و هر یک از مدیران مناطق عملیاتی نیز، به صورت ویدئو کنفرانس پیشنهادات، مسائل و مشکلات موجود در واحد ICT را بیان کردند.

620 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 729

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت