شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: توسعه و تعالي سازمان مرهون تلاش و خودباوری است

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود، تلاش و خودباوری كاركنان را عامل مهم توسعه و تعالي سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در نشست با كاركنان تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود گفت: با همدلي، همكاري تنگاتنگ، عشق و اميد مي توان پله هاي ترقي را پيمود و با تلاش و مشاركت گروهي موفق از گذشته عمل نمود.

خدائي افزود: به حمدالله همه مسئولین و کارکنان ساعی منطقه با نگاهی دلسوزانه و با تمام وجود و با ايمان راسخ بر سختي ها، موانع و چالش ها غلبه نموده و در ميدان رقابت، تهديدها را به فرصت تبديل و همسو با اهداف، سياست ها و برنامه هاي سازمان حركت می کنند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن قدرداني از تلاش و زحمات وافر همكاران، اظهار داشت: پرسنل ما علي الخصوص كاركنان تاسيسات و مراكز بهره برداري بيشتر از وقتي كه بايد در كنار خانواده هايشان باشند در محيط كار مشغول فعاليت هستند پس نياز است صميميت، همدلي و رفاقت را در اولويت قرار دهند چرا كه در عملكرد كاري فرد نيز تاثير مستقيم دارد.

وي با تاكيد بر اينكه همه كاركنان زنجيره وار بهم وصل بوده و عملكرد يكي بر ديگري تاثير مستقيم دارد، ادامه داد: با همت بيشتر و تلاش گسترده تر بايستي زمينه هاي پيشرفت در عرصه ها گوناگون را محقق نمود و با توجه به اينكه همت و اراده از ابزارهاي رسيدن به آرمان بزرگ است بايستي با نهادينه كردن فرهنگ همت و تلاش مضاعف در سال توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها، همه ابعاد جامعه را متحول نمود.

مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز در پايان، توجه به منابع انساني و رفع مشكلات و دغدغه هاي فكري كاركنان را زمينه ساز بهره وري اعلام كرد و از اين رو به پرسشها و نظرات كاركنان توجه و پاسخهاي لازم را ارائه نمود.

566 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 761

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت