شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

منطقه 8 عمليات پيشتاز در صيانت از حريم خطوط انتقال گاز

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، از پيشتازي پرسنل عملياتي اين منطقه در پاكسازي حريم خطوط لوله خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در جلسه كميته حريم و پاكسازي ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم خطوط لوله، با اعلام اين مطلب گفت: در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي و با پايش هاي ماهانه و نظارت مستمر، تجاوزات مربوط به حريم خطوط لوله گاز در محدوده تحت پوشش اين منطقه با كاهش چشمگيري مواجه شده است.

خدائي با تاكيد بر رعايت حريم خطوط گاز و برخورد جدي با متجاوزين حريم افزود: پاكسازي حريم و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز به منزله صيانت از سرمايه هاي ملي بوده و فراهم نمودن حداقل ايمني و سلامتي براي ساكنين جوار خطوط لوله فشار قوي، بايد در سرلوحه كارهايمان قرارگيرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولين با پايش هاي ماهانه، نظارت مداوم، اطلاع رساني و فرهنگ سازي، در حفظ و پاكسازي حريم خطوط انتقال گاز كوشا بوده و با همكاري سازمانهاي مرتبط قبل از احداث كامل بنا از تجاوزات به حريم جلوگيري نماييم.

بنابر اعلام اين گزارش، در ادامه اين جلسه ضمن بررسي اقدامات صورت گرفته در خصوص حريم خطوط لوله، چالش هاي حريم و پاكسازي از ساخت و سازهاي غير مجاز با حضور روساي مراكز بهره برداري، خطوط لوله منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

610 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 774

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت