جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: آگاهی بموقع از خطرات، توان مقابله با بحران را افزایش می دهد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در بازديد از مسير صعب العبور خط 30 اينچ مركز بهره برداري خطوط لوله اروميه، آگاهی بموقع از خطرات را زمينه افزایش توان مقابله با بحران دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در ادامه ضمن ارزيابي شرايط محل رانشي كه در اثر بارندگي هاي اخير موجب شده بود، بر لزوم آمادگي هرچه بيشتر کارکنان براي خدمت رساني مطلوب در مواقع اضطراري و صيانت از خطوط لوله انتقال گاز تاكيد كرد.

خدائي افزود: با اجراي طرح‌هاي مقابله با بحران و افزايش آگاهي و آمادگي كاركنان، مي‌توان ضمن كاهش خسارات اوليه از بروز خسارات و صدمات بعدي جلوگيري نموده و يا تاثير آنها را تا حد بسيارزيادي كاهش داد .

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به اهميت مديريت و برنامه ريزي در شرايط نا امن اظهار داشت: بدون برنامه ريزي و استراتژي لازم ، رسيدن به هدف، سخت و نا ممكن بوده و اطمينان از توان مقابله با بحران را كاهش مي دهد.

وي با توجه به وضعيت موجود رانش در خط 10 اينچ نقده- پيرانشهر، بر عمليات نقشه برداري و خاك شناسي تاكيد كرد و تصريح نمود: با توجه به موقعيت زمين و احتمال ادامه دار بودن رانش، ضرورت دارد با همكاري و همياري ساير دستگاههاي ذيربط مشكل مورد نظر مرتفع شده تا جلوي اتفاقات بعدي گرفته شود.

549 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 780

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت