شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

آخرين وضعيت پروژه هاي اجرايي منطقه 8 عمليات بررسي شد

در ششمين جلسه هماهنگي برنامه ريزي و كنترل پروژه، آخرين وضعيت پروژه هاي اجرايي منطقه 8 عمليات انتقال گاز بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در اين جلسه، فرايند برنامه ريزي و كنترل پروژه را از فرايندهاي مهم و اساسي هر پروژه دانست و گفت: همكاران منطقه موظف هستند عملكرد و روند كيفي و كمي پيشرفت پروژه ها را نظارت و بررسي نموده و با همت بالا و كار مضاعف به نتيجه مطلوب برسانند.

خدائي، بر سرعت در روند اجرايي پروژه ها تاكيد كرد و افزود: بايد هماهنگي لازم و مناسبي بين مسئولين و پيمانكاران صورت گيرد تا از اين طريق بتوان شرايط مناسبي را براي تسريع پروژه ها ايجاد نمود.

وي اظهار داشت: با توجه به كسرت و تنوع پروژه هاي خدماتي، عمراني، سرمايه اي، فني و ساير پروژه هاي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ضرورت دارد كارشناسان و ناظرين پروژه ها نهايت دقت نظر را در مديريت پروژه ها داشته باشند و تا از اتلاف زمان و هزينه هاي سربار جلوگيري بعمل آورند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ادامه داد: ايجاد بسترهاي لازم جهت تنظيم پيمان، مطالعه و تنظيم دقيق مفاد پيمان، آگاهي از امكانات موجود و شرايط بازار و همچنين ارزيابي صحيح برآورد ريالي و زماني پيمان پروژه، دستيابي به اهداف را روان تر و مطمئن تر خواهد ساخت.

گفتني است در اين جلسه تمامي پروژه هاي در دست اقدام، مورد بررسي و بازنگري قرار گرفت و در جهت رفع نواقص پروژه ها تدابير لازم اتخاذ گرديد.

558 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 782

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت