دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز بیان داشت: پدافند غیر عامل یک الزام در مصون‌ سازی زیرساخت‌ های حیاتی است نه یک انتخاب!

جاری‌سازی راهبردها و ارتقاء سطح تاب‌آوری زیرساخت‌های شرکت، یک باور جدی در شرکت ملی گاز ایران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه تبیین موضوعات و محورهای مهم پدافند غیرعامل در شرکت ملی گاز ایران که با حضور عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و برخی از مدیران ارشد ستادی شرکت در ساختمان ستاد برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران پدافند غیرعامل را یک الزام در مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی خود می‌داند نه یک انتخاب!

وی ادامه داد: بر این اساس، تمامی مدیران در حوزه‌های مختلف این شرکت، خود را در پیشگیری و مقابله با تهدیدات و حملات بالقوه و بالفعل، متعهد می‌دانند.

چگنی با بیان این که پدافند غیرعامل، موضوعی محوری و راهبردی است، ادامه داد: ما مصون‌سازی و حفظ زیرساخت‌های پالایش، انتقال و توزیع را از منظر پدافندی وظیفه خود می‌دانیم، ضمن آن که تداوم تعامل با پدافند غیرعامل کشور بطور مؤثر و کارا از اولویت‌های اصلی شرکت است.

در ادامه جلسه، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه، اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، شرکت ملی گاز ایران در سطح وزارت نفت، در رتبه نخست عملکردی قرار گرفته و امید است سایر حوزه‌ها از دستاوردهای ارزشمند این شرکت استفاده کنند.

عبدالرحمن کشوری ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران با دارا بودن زیرساخت‌های حیاتی و حساس و وابستگی کشور به این انرژی پاک، از ویژگی‌های خاصی از نظر پدافند غیرعامل برخوردار بوده و به‌روزرسانی مطالعات و راهکارها و نیز ارتقاء سطح مقابله و پیشگیری از تهدیدات و توسعه برنامه‌های هوشمند و چابک، همچنان مورد توصیه این سازمان است.

570 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 827

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت