جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: سرمايه گذاري در توسعه سلامت سازمان هزينه نيست

در راستاي افزايش آمادگي و تاب آوري نيروهاي سازماني وري با خطرات احتمالي طبيعي و غير طبيعي و ممانعت از خسارتهاي ناشي از هر گونه حوادث، رزمايش پدافند غيرعامل در تاسيسات منطقه 8 عمليات انتقال گاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 در حاشيه برگزاري رزمايش پدافند با اعلام اين مطلب گفت: رزمايشات فوق طبق سناريوي از پيش تعيين شده و بصورت فرا منطقه اي در تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود، مرند، مرگنلر و تاسيسات اندازه گيري و صادرات گاز نوردوز به اجرا در آمد.

خدائي سرمايه گذاري براي سلامت را در جهت رشد و رفاه بيشتر و ايجاد امنيت جامعه موثر دانست و افزود: سرمايه گذاري در توسعه سلامت هزينه نيست بلكه آينده نگري و سرمايه گذاري براي تامين آينده جامعه است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز به اهميت آموزش اشاره كرد و اظهار داشت: اگر برنامه هاي آموزشي به درستي اجراء گردد ضمن صرفه جويي در هزينه ها و صيانت از سرمايه ها، افزايش بهره وري در سازمان را شاهد خواهيم بود.

وي افزود: اين خودآزمايي در آستانه فصل سرما، فرصت مناسبي بود تا ضمن آگاهي از ميزان آمادگي عوامل تاثير گذار، نقاط ضعف را شناسايي و به موانع موجود دست يابيم.

در ادامه برگزاري رزمايش، مانور تست قطع برق و به سرويس آمدن ديزل ژنراتور ها ومولدهاي گازي نيز با هماهنگي اداره برق منطقه اي و شركت هاي توزيع برق در تمام تاسيسات تقويت فشارگاز  و مراكز بهره برداري خطوط لوله منطقه 8 عمليات با موفقيت انجام گرديد ومورد خاصي از لحاظ تامين برق براي مدت حداقل 72 ساعت مشاهده نشد.

462 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 838

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت