جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با جامعه ایثارگران شرکت ملی گاز ایران: تنها راه نجات کشور، تفکر بسیجی، جهادی و انقلابی است

تجدید و تکریم از شهدا، جانبازان و ایثارگران باید جزو راهبردهای محوری صنعت نفت و گاز باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت هفته بسیج، در نشستی صمیمی با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در شرکت ملی گاز ایران که با حضور سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی، فرمانده حوزه بسیج و رییس امور ایثارگران برگزار شد، به مسایل مبتلابه این گروه پرداخت.

وی ادامه داد: بایستی این تفکر که تنها راه نجات کشور، تفکر بسیجی، جهادی و انقلابی است، با به‌کارگیری ظرفیت‌های این عزیزان در سطوح مختلف، تعمیم داده شود.

چگنی با بیان این که باید به هم کمک کنیم تا دستاوردهای عظیم انقلاب حفظ شود، افزود: چراکه رسالت سنگینی نسبت به خون شهدا و جانفشانی‌های آنان در راه انقلاب بر دوش ما قرار دارد.  

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: شما ایثارگران و جانبازان باید همیشه پای کار باشید؛ یعنی جدای از اعمال قوانین مربوط به ایثارگران که همه به دنبال اجرای آن هستیم، بحث مهم‌تر آن است که بدانید در کجای پازل این انقلاب قرار دارید.

وی ضمن شنیدن درخواست‌ها و مشکلات جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید، با بیان این که يادمان باشد امنيتي كه امروز در کشور وجود دارد، به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ايثارگران و جانبازان است، گفت: بر همین اساس، نباید فشردگی کار، موجب غفلت از مشکلات و درخواست جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان، خاطرنشان کرد: از این رو بایستی با تمام توان و بر اساس دینی که این عزیزان بر گردن ما دارند، وظیفه خود را در قبال آنان به نحو احسن انجام دهیم.

496 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 853

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت