پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مديرمهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران تاكيد كرد: تغيير در مهندسي ساختار همسو با غني سازي مشاغل در سازمان

مدير مهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران، بر تغيير در مهندسي همسو با غني سازي مشاغل در سازمان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ولي اله ديني، مدير مهندسي ساختار، در جلسه هم انديشي با مديريت و هيئت رئيسه منطقه 8 عمليات انتقال گاز كه در تبريز برگزار شد گفت: مهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران با همه توان مديريتي و كارشناسي خود در تلاش است به سمت وسوي چابك سازي و بروز رساني ساختار سازمان حركت كند.

ديني افزود: هر سازماني بر اساس شرايط خود، به ارتقاي پايه هاي سازماني، غني سازي و بازنگري ساختار نياز دارد، لذا در مهندسي ساختار، نياز است اندازه سازمان مشخص شده و ابزار ساختمان فراهم شود، بر همين اساس اميدواريم كه در اين هم انديشي به بازآرايي سازماني و حفظ و نگهداشت نيروهاي با تجربه مديريت بهتري داشته باشيم.

مدير مهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران اظهار داشت: براي رسيدن به اهداف استراتژي سازماني بايد ديدگاه مان را تغيير دهيم و از ساماندهي مشاغل نيروهاي قراردادي و پيمانكاري غافل نشويم چرا كه با بها و ارزش دادن و توان افزايي همكاران پرتلاش، بهره وري را ارتقاء داده و اميد به ادامه فعاليت در اين نيروها را تقويت مي نماييم.

وي ادامه داد: در بازنگري و ارتقاء ساختار كف سازمان در اولويت قرار داشته و همگام با رشد تكنولوژي ضرورت دارد دانش كاربري در سازمان نيز افزايش يابد.

ديني تاكيد كرد: بايد فرآيندها را بطور دقيق شناخته و به سمت چابك سازي حركت كنيم چرا كه نمي توان با نگاه غير فني مشكلات فني را حل نمود، نياز است بازخورد ساختار سازماني را هم در نظر گرفته و به دنبال انحراف معيار باشيم.

مدير مهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران در پايان منطقه 8 عمليات انتقال گاز را سازماني پر افتخار و بي عيب دانست و از تلاش همه همكاران اين منطقه عملياتي كه با فعاليت هاي مضاعف خود در فصول سرد سال داشته اند تشكر نمود.

686 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 891

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت