جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

رئيس امور بازرسي فني شركت ملي گاز ايران: رعايت ايمني و استانداردها، سلامت تجهيزات را تضمين مي كند

رئيس امور بازرسي فني شركت ملي گاز ايران، در بازديد از منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر حساسيت و لزوم رعايت ايمني و استانداردها در واحد هاي بازرسي فني سازمان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، مهدي عليپور ليلي، رئيس امور بازرسي فني شركت ملي گاز ايران، در جلسه هم انديشي با مسئولين منطقه 8 عمليات گفت: حساسيت و لزوم رعايت ايمني و استانداردها در واحد هاي بازرسي فني بسيار پررنگ بوده و موجب كاهش حوادث و جلوگيري از نصب قطعات غير استادارد و نا ايمن شده و سلامت و اطمينان از عملكرد تجهيزات را تضمين مي كند.

عليپور ليلي افزود: بازرسي فني مسئول و متولي كيفيت سلامت تجهيزات، پايداري توليد و منع استفاده از كالاي غير استاندارد و كنترل كيفي كالا در زمينه هاي مختلف است كه اميدوارم در سايه همدلي و هماهنگي همه مسئولين و كاركنان شاهد كيفيت انجام كار به نحو احسن در سازمان باشيم.

وي در ادامه، در خصوص چالشهاي موجود و ابلاغيه نظام نامه مديريت خوردگي و همچنين برنامه ريزي، دستور العمل ها و روش اجرايي آن در شركتهاي تابعه به بحث و گفتگو پرداخت.

همچنين در اين جلسه فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن ارائه عملكرد و فعاليتهاي انجام شده طي سالجاري منطقه به چالشهاي موجود در مسير پايش سلامت تجهيزات و دارايي هاي فيزيكي منطقه پرداخت.

خدائي برگزاري اين نشست را فرصتي مغتنم شمرد و گفت: برگزاري مستمر و هدفمند اين نوع جلسات با حضور مسئولان و كارشناسان با تجربه و متعهد و بهره بردن از تجربيات همديگر در سايه مشورت و تبادل اطلاعات، بسيار مهم و پر ثمر بوده است.

418 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 900

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت