پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

رشد 38 درصدي مشاركت پرسنل منطقه 8 عمليات در برنامه هاي سامانه مجازي

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد 38 درصدي مشاركت پرسنل اين منطقه عملياتي در برنامه هاي آموزشي سامانه مجازي در 12 ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، با اعلام اين خبر گفت: در طول سال گذشته سرانه آموزشي در اين منطقه عملياتي 39 ساعت بوده كه با اين احتساب، نسبت به سال 99 رشد 38 درصدي را نشان مي دهد.

خدائي با تاكيد بر لزوم توسعه و ترويج آموزش براي رسيدن به تعالي سازماني افزود: بايستي از فرصت به وجود آمده در راستاي سهولت دسترسي به دوره هاي تخصصي شغل جداي از محدوديت هاي مكاني (امكان حضور در دوره در ماموريت و مرخصي و...) بهره برد چرا كه با آموزش مسير تعالي سازماني هموارتر مي شود.

 مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز همچنين ميزان مشاركت پرسنل در نيازسنجي آموزشي سال گذشته را 90 درصد و اثر بخشي را 85 درصد اعلام كرد و اظهار داشت : بر اساس ارزيابي هاي بعمل آمده، نيازسنجي آموزشي و اثر بخشي آموزشي سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 99 موفق شد به ترتيب رشد 26 درصدي و 6 درصدي را در كارنامه آموزشي خود به ثبت برساند.

وي در پایان، برگزاری دوره های آموزش مجازی را دوره بدون محدودیت فیزیکی دانست و از صرفه جویی در زمان و هزینه، حذف محدودیت مکان، بهبود عملکرد، بهره وری بیشتر و فراهم آوردن فرصت به روزآوری دانش به عنوان مهمترین ویژگی های دوره های آموزش مجازی نام برد.

362 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 931

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت